Mistä näen onko kysymystäni jo kysytty aiemmin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 07:28

avainsanoista kun katsoo tai aihepiiri kysymyksiä katsomalla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 08:14

Onhan siinä aika moinen lärääminen jos haluaa olla varma ettei ole kysytty,kysy vaan kyllä aina joku muu sanoo onko kysytty.Kyllä jos napsua seuraa päivittäin ,oppii muistamaan mitä on kysytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:18

selaat kysymykset läpi tai sit vaan yrität muistella että ootko nähnyt sitä kysymystä aikaisemmin täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:33

Aika hankalaa kun noita kysymyksiä näyttää olevan jo lähes 12 000 ja avainsanojen käytön kanssa on vähän niin ja näin. Senhän nyt voi tarkistaa selaamallakin, ettei ihan tänään eikä eilen ole samaa kysymystä esitetty. Ei se niin paha jos tulee uudestaankin, ja jos joku huomattaa että ollut aikaisemminkin xxx , niin ota se lähinnä lisätietona että sieltä löytyy lisää vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:51

Katso avainsanoista, jos sieltä ei löydy niin kysy rohkeasti vaan.
Ei ole sinun vikasi kun niitä ei ymmärretä laittaa kysymyksiin.
Pääasia että ymmärrät laittaa avainsanan itse kysymykseesi...?
(Haku ei toimi jos koko asiaa ei edes ymmärretä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:39

Täytyy vain plarata entisiä kysymyksiä.Aikamoinen homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:08

tämä on vain napsu..ei haittaa , jos kysyt saman, kunhan et heti parinpäivän päästä...ja onhan noita kyssäreitä joita voi kysellä joka päiväkin, kuten sää, ruoka ja moni muu joka vaihtuu päivittäin..ei ole todellakaan maailmanloppu , jos kysyy jo kysytyn , itse yritän etsiä sitä kysymystäni ensin tuolta avainsanoista, mutta on käynyt niin , että tuli kysytty kyssäri ...en ole täydellenin minäkään ja mokia tapahtuu minullekkin ja usein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 11:13

Avainsana on vastaus tuohon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 12:18

Kuten kaikki totesivat aikamoinen homma, joten jos sama kysymys tulee joskus eteen niin ei tartuta siihen vaan vastataan uudestaan tämänhetkisen tiedon mukaan. Kehitystähän on voinut tapahtua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:03

Kristallipallo