Oletteko seuranneet Sub chat:ä perjantaiaamuisin televisiosta?

Lisätty: 10.04.2009 - 09:58

Tänä aamuna sitä ei tullutkaan (onneksi) kuin tunnin. Jo siinäkin ajassa ehtivät ihmiset näyttämään typeryytensä poikien sukkahousujen käytöstä, raskauden rumentamista naisista, herjaamaan pääsiäisenajan sanomaa ym. ja paljastivat puutteensa. Tuosta soopasta, jota näytetään lastenkin katseluaikaan, me sitten maksamme. Ja on niillä chattaajillakin rahaa, viesti viestin perään syötetään näitä typeryyksiä. On toki asiajuttujakin mukana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 20:47

En jaksa seurata moista soopaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 21:53

En ole seurannut.. Mitään tsättejä muutenkaan seuraile saati sinne mitään kirjoittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:54

En. (mahtaako tästä vastauksesta olla jollekin hyötyä)?
Mitä mielenkiintoista siinä on? Tv napsahtaa minulla kiinni heti kun alkaa joku vastaava rahastusohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:57

En seuraa subin enkä mitään muitakaan chattejä.
Ei varmaan ole osallistujille mitään halpaa puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:59

joskus aamunkankeudessa tulee katottua sellasiakin , koska niihin ei tarvitse keskittyä, voi vaan kattoo pulisevia ihmisiä =) mutta enpä vaarsinaisesti kuitenkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 22:35

nope.. en kato mitään chatteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:05

En ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:10

EMME

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 23:36

En katso chatteja. Ovat ihan turhia ohjelmia. Herjan ja loan heittoa pääasiassa. Sen verran on tullut nähtyä joskus, ennen kuin ehtii laittaa telkkarin kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 00:59

tulee kyllä joskus katotuks...mutta mitä tarkoitat perjantai aamust..? onks siloin jotain ihmeelist...tv..ssä.? kun en kylläkään ole aina hereillä aikaisin aamusta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 01:20

Joskus kauan sit kattelin urheilukanavavan chattia,mutta en muitten....Ja ne typerät rahastuspelit sais lopettaa kokonaan. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 05:51

Joskus olen vilkaissut niitä chatteja ja kilpailuja joita päivisin tulee, samalla mietin minkälaiset ihmiset niitä käyttää, ei ole vielä mulle selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 07:56

Sen verran katsonut ja typeräksi todennut etten vaivaa päätäni enää. Rahathan ne vaan ottaa pois nuorilta ja vissiin vähän vanhemmiltakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:47

En katsele TV:tä aamuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:28

Joskus, karmivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:12

En seuraa