Mistä johtuu polttava tunne rinnan ja kaulan välisel alueel?

Melkee joka ilta sama homma,todella inhottavaa.Mistä vois johtua ja mikä avuks?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 21:49

selvä närästys! happamat juomat auttaa, esim. piimä tai maito, ainakin itsellä toimii tai sitten samarin-lääkejuomavalmiste tai muut apteekista saatavat lääkkeet :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 21:51

Samarin auttaa minua heti eikä hetken päästä. Oleko ehkä syönyt makkaraa tai jotain muuta rasvaista? Ne närästävät minua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2009 - 21:51

Närästys tuli minullekin mieleen. Jos ei nuo hunksin antamat konstit auta, niin tutkituttamaan sitten lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:54

Avarrappa bowspa sitä sanaista arkkuasi hiukka enemmän:), nukkumaan mentyä, mitä syönyt, jatkuvaa?, näillä tiedoilla mitä annoit, tulee mieleeni vain närästys (joka toki sekin ikävä vaiva), johon auttaa wissyvesi + muut närästyslääkkeet auttaa. Käytätkö särkylääkkeitä, nekin voivat tehdä ko. oiretta, vaikea nyt sit enempää sanoa tässä vaiheessa... ikävää kumminnii ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:03

Kuullostaa närästykseltä,inhottava vaiva.Apteekista saa nykyisin tosi hyviä närästyslääkkeitä,veden kanssa nieltäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:11

Liian myöhään tankattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 23:34

Jos se on närästystä, niin myös kahvi aiheuttaa sitä, sekä tuore kurkku ja paprika. Maito auttaa joitakin ja apteekista saatavat närästyslääkkeet ovat tehokkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 00:06

närästys.. jos jatkuu kannattaa käydä lääkärissä.. yhdellä sukulaisella oli helikobakteer,i ja siinä oli tosi kivuliasta närästystä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:29

Jos on närästystä,siitä pääsee parhaiten eroon ,lopettamalla pullan,kakujen ,leivosten syönti.Mulla oli närästystä,ja paljon jokus kun olin 30 vuotias,lopetin kakkujen sekä pullan,ja muiten herkkujen syönnin ,niin närästystä ei ole sen jälkeen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:48

Närästystä ehkä.Hae apteekista vaikka Antepsin ja jos oire menee ohi,kyse on happovaivasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:18

Vanha kunnon närästyshän se. Itselläni pelkästään kahvin tai punaviinin ajatteleminen aiheuttaa sitä tunnetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:00

Et kai ole nielaissut kaktusta? Käy hakemassa rennietä tai jottain vastaavaa apteekista.