Voiko kihomadoista päästä eroon ilman lääkkeitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 21:17

Kyllä se vaatii aina lääkehoitoa.

Lähteet:
www.health.fi/tartuntatautil...omato.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 21:32

en usko että voi.. hae vaan ne lääkkeet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:37

Olipa "ihastuttavia" otuksia. Onneksi ehdin jo syödä.
Auttaisiko ennalta otettu "matokuuri", vai onko se urbaanilegenda?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:57

kannattaa hakea lääkkeet, kihomadoista ei muuten eroon pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 22:32

Ei ole muistikuvia asiasta. Oliko lääkettä vai ei, mutta lapsuudessani niitä taisi olla joka mukulalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 22:59

Kihomadoista voi päästä eroon; lääkekuuri, kaikki petivaatteet vaihdettava ja pestävä. Kynnet pidettävä lyhyinä.

Koska madon munat ovat kevyitä ne voivat leijua ilmassa...jne... olen kuullut, että lääkekuuri on jouduttu toistamaan.

Sitkeyttä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:01

eipä se oikee onnistu.. apteekista saa ilman reseptiä lääkkeet ja sitten on vielä vaihdettava lakanat ym hygieniä konsteja käytettävä kotona jotta ei saap uudestaan tartuntaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:14

lääkitse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:50

perussiivous ja tehokas tuuletus, madot elävät esim verhoissa viikkoja..
Reseptivapaita lääkkeitä saatavilla, kerran kärsitty nämäkin :( kuuri piti uusia, ja siihen uusintaan pyysin reseptin lääkäriltä.. sain eri lääkkeitä ja niillä katosi..
tosi inhoja olivat.. valitettavasti tosi yleisiä.. tsemppiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 03:07

Ota vaan lääkäriltä lääkkeet ja siivoa kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:57

Voit kokeilla ,syö valkosipulia ,ainakin kymmenen kynttä päivässä.olen kuullut suolistoloiset ei pidä valkosipulista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:54

Ei.Hae lääke apteekista ja madota koko perheesi.Kihomadot on tarttuvaa sorttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 15:28

Valkosipuli pitää korkeintaan vampyyrit loitolla, mutta ei kihoilijoita. Kyllä se kuurin vaatii, eiköhän lähes jokainen lapsiperhe tuon koe jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:16

Lääkekuurilla ne aikoinaan on lähteneet, eiköhän sama komento edelleen voimassa