Mites meidän Napsu-miehet, harrastatteko yleisiä esiintymisiä?

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.../04/854105

Lisätty: 09.04.2009 - 07:50

...Joo, ei meistä kukaan ajatellutkaan, että munkki siellä ois ollut asialla...

Avainsanat: rohkea esitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 23:05

Lannepyyhkeen varassa (kuulemma) työtoverittarien iloksi (???) pikkujoulussa laulunjohtajana , ainakin kerran, ehkä toistekin "yleisön pyynnöstä". On siitä viimeisimmästä aikaa onneksi yli 1095 d.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 20:28

Eipä ole tuolla tullut stripattua. =)
Käyty kyllä on. Häämatkalla. Loistokohde siihen. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:31

Viime jouluna eräässä pikkujoulussa jouduin esittämään pingviinitanssin, jos sitä nyt voisi esiintymiseksi sanoa, no työpaikalla minä eilen lauloin Anttilan keväthuumauksen, sain kyllä valtavat suosionosoitukset.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:41

No enpä ole tuon tason julkisiin esiintymisiin yltänyt edes liikuttuneessa mielentilassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:46

Jaahas, kyllä on kaikkea tullut tehtyä. Olen ollut näytelmissä ja kuorossa on tultua laulettua, sekä nyt tuo karaoke tahtoo ottaa mukaansa, sekä sellaista tiputanssia on tullut tanssittua,mutta en ole vielä ehtinyt strippaamaan, ehkä sitäkin kunhan aikaa kuluu ja mitä maailma tuo sitten tullessaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:15

Ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 00:33

ujo poika, vaadin ensin valojen sammuttamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 07:26

se on häiriköinyt jo pitempään ,myöhästy lentokoneesta lentokentällä alkoi ryypätä ja vaatteet meni suomeen on vain talvi vaatteet,,riisu humalassa liikoja vaatteita pois,nyt menee suomeen konsulikyydillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:56

Harrastaa ne.Eivät vain kehtaa kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:06

Televisiossa olen nähnyt itseni muutaman kerran,uutis pätkissä,kerran karpolla on asiaa.