Mitä mieltä olette kauneusleikkauksista? Sallitteko tämän? www.life.ru/video/1586#1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 19:58

Tuota videon naista olisi pitänyt auttaa jo aiemmin. Tuohan oli jo hengen päälle käyvä juttu eikä mikään kauneusleikkaus.

Minä itse en menisi kauneusleikkaukseen, mutta sallin sen sellaiselle joka ei tule toimeen itsensä kanssa. Miespuolinen työtoverini kävi ja minä en huomannut eroa entiseen. Mutta kait se, jonka kukkaro kevenee kovasti, tuntee saaneensa jotain vastiketta rahoilleen.

Kysyjän kommentti

Mikä lie takana, kun ihminen on pääsyt tuohon kuntoon, mutta noin ei saisi päästä ikinä käymään kenellekään. Jonkinlaisesta masennuksesta siinä lienee kysymys?
Jos jokin leikkaus auttaa ihmistä huolehtimaan paremmin itsestään, niin se pitäisi tehdä. Muilta se ei ole pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 19:23

Minä vastustan niin sanottuja "turhia" kauneusleikkauksia..
Siinä vaiheessa hyväksyn kun todellakin ihminen on niin lihava että hengenlähtö lähellä, tai jonkin sortin onnettumuuden takia mennään leikkaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:28

Tuossa tapauksessa (videon katottuani) ei varmaan elinaikaa ois ollu paljon jäljellä, eikä elämänlaatuakaan, siinä on/oli jo lääketieteelliset kriteerit kyseessä, ei kauneusleikkaus missään mielessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:31

Kyllä se kauneusleikkaus tuollaisessa tapauksessa on hyvä, parantaa varmaan naisen elämän laatua. Mutta en hyväksy leikkauksia jotka perustuvat turhamaisuuteen kuten naisten kylkiluiden poistoa jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:32

Kauneudesta siinä tuskin enää oli kymys, lähinnä elämästä. Taitaa olla ihan toisen luokan jutusta kuin Nordströmmin klinikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:46

Liika on liikaa, pienet korjaukset ok. Tuttavani otti silikonit, säästi ja teki töitä sen eteen kuin hullu. Jos se on jotain, mitä todella haluaa, mikäs siinä... mutta en voi ymmärtää jos ihan normaalinnäköinen ihminen löytää itsestään jatkuvasti ainoastaan plastiikkakirurgialla korjattavia piirteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:49

Yleensä turhamaisuutta,
korjataan asioita joihin vain itse kiinnittää liikaa huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:56

se on jokasen oma asia.. mikä mä oon kieltämään toista olla tekemättä kauneusleikkausta.. ite en koskaan tekisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:56

minun mielestä se on jokaisen henkilökohtainen asia, oma pää, oma raha, oma vartalo. tuossa tilantees viimeestään ihmisen pitää kyl tehdäkkin itselle jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 22:19

Hyväksyn vain ja ainoastaan vammautumisesta tai vastaavasta johtuvan vian korjauksen, sellaisen joka haittaa elämää.
Kaikki nenän ohennukset, kulmien kohotukset, rintojen pienennykset ja suurennukset ovat pelkkää turhamaisuutta. Itse en ikinä menisi sellaiseen leikkaukseen.
Toiset tehkööt rahoillaan mitä haluavat, mutta minulta eivät saa kiitosta tai kehuja jos tulevat kertomaan asiasta. Ja eivät muuten tule, koska tuntevat minut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 22:58

huh huh.... en muuta sano

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:17

Kukin tavallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:54

kauneusleikkaus on ihan eri asia kuin terveyden edistäminen leikkauksilla.. esim, juuri nähty video tai paloarpien korjaus tms..

en itse tekis, en tuomitse, jos joku haluaa itseään leikellä, siitä vaan..
asiat ei leikkauksilla kauan aikaa korjaannu.. pari vuotta ja uusinta leikkaus..
ikävää, että meidän 2009 ajan ihmisten pitää olla niin turhamaisia :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:04

Olen vakavissani harkinnut mennä viiden vuoden sisällä pieneen kaukeusleikkaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:47

Mutta mutta .... Entäs jos joku on ollut ikänsä masentunut jonkun ominaisuutensa takia ja haluaa eroon siitä? Leikkauksilla parannetaan itsetuntoa ja elämän laatua. Ne ovat henkilökohtainen asia joita ei saa tuomita. Turhamaisuus erikseen, jos haluaa kotkannokkaa viilata pienemmäksi. No sitten ollaan vähemmän kotka... Mutta silikonit turhat. Pienennys ok, koska isot tissit rasittaa niskaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 22:17

Minusta leikkaukset ovat melko turhia. Hyvällä ihon hoidolla pötkii pitkälle. Ei kannata antaa ihonsa rupsahtaa, niin välttyy puukolta. Mutta olen samaa mieltä kotkan nenistä ja hörökorvista esim.Eli jos jokin todella häiritseva ja poikkeava piirre on olemassa, varmasti leikkaus on osa avusta tilanteeseen. Terveydellisistä syitä olevat leikkaukset ovat mielestäni ok, kuten liian isot rinnat, ja ehkä liikalihavuus( vatsalaukun pienennys leikkaus), roikkuvat silmäluomet jne.

Mutta se, mitä näkee huippumallien tekevän, kuten silikonien otot, töröhuulet yms. ovat mielestäni aivan turhaa. Tietysti jokaisella on oma arvomaailmansa, ja sen kanssa tulee osata elää.