Oletteko lukeneet: Varo, mato jäyhää Facebookissa.

Madot ovat ryhtyneet hyödyntämään myös verkkoyhteisöjä, kertoo tietoturvayhtiö F-Secure.

Lisätty: 08.04.2009 - 17:31

Jostain syystä ei aukene suoraan, mutta Copy/Paste (Kopioi/Liitä) näkyi onnistuvan.

Lisätty: 09.04.2009 - 08:55

Ei ole tarkoitus mitään joukkohysteriaa aiheuttaa näiden virusvaroitusten kanssa, mutta jos luen jotain niihin liittyvää niin haluan jakaa sen tiedon kanssanne. Facebookin käyttäjämäärähän näkyy nousevan kaiken aikaa. Eilen ylitettii joku raja en muista määrää.

Avainsanat: http://www.iltalehti.fi/digi/200904089380748_du.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 18:36

ei ole tällaisen 'kasvottoman' ongelma, tuollaiset 'yhteisötaudit' kuulemma tekevät tuloaan

Koskahan ilmestyy ensimmäinen Napsu-nakertaja ?

Kysyjän kommentti

Toivottavasti se Napsu-nakertaja pysyy possa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 17:06

En pääse tuolle sivulle, mut en kyllä oo facebookissakaan.

Lisätty: 08.04.2009 - 17:12

Kävin itse etsimässä iltalehden sivuilta just tuon uutisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 18:54

kiiitos tiedosta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 19:25

en ollut nähnyt. hyvä ku laitoit tänne, tulee itekki oltuu varovaisempi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:59

Taitaa olla tuolla ko. sivustolla jatkuvasti jotain hässäkkää.
Käytän tuota palvelua vain kavereiden etsimiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:27

En käy naamakirjassa olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:39

Just noitten matosten takia en harrasta kyseistä sivustoa enkä meseä.Äiti käytti kerra läppäriään tietokone liikkees (ei onneks ollu matoja) ni se tyyppi kysy,et käytänkö meseä,et sielt kuulemma tulee helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 22:31

joskus tos luin et siel feissis pyörii vähän ja vaikka mitä ni sen jälkeen oon ollu varovainen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:22

Ei haittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:56

tiedän..ikävää, että mikään ei kuitenkaan ole varmaa..
eipä sitä voi kovin harhaluuloiseksi alkaa, tai ei uskalla koko koneeseen enää koskea..
suojaukset kuntoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:23

Naamakirjassa vilistää mato toisensa perään, mutta en niistä stressaa. Huomattavasti ikävämpiä ovat mesen ja skypen välityksellä saatavat basiliskot, joita tuntemattomat ihmiset lähettävät kaveripyyntöjensä jatkeeksi. Uteliaisuus voi tulla kalliiksi, kun niitä linkkejä lähtee klikkailemaan.