Mitä täytteitä pizzaan?

Kerro siis minkälaista pizzaa ottaisit juuri nyt.
Itselläni peruspizza on katkarapu-simpukka-herkkusieni-ananas.

Nams.

Lisätty: 08.04.2009 - 19:58

Ah ihmiset, teillä on hyvä maku :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 17:04

Ite kun teen pellillisen niin kekkasin, jot sen voi jakaa kahteen osaan, vaikka ovatkin kiinni toisissaan, toisen puolen teen siit eri täytteellä kuin toisen; Toiselle puolelle paistettu jauheliha/sipuli + valkosipuli, tomaattimurska (teen se kuin spagettikastikkeen, mutta en niin kosteaksi ja antaa jäähtyä ennen taikinan päälle laittoa), toiselle taas tonnikala/sipuli (joskus sinihomejuustookin), ananasta, oliiveja (mustia tai täytettyjä), vihreitäpepperoneja kokonaisina purkista, mausteina molemmissa puolissa basilika (tuore), oregano, suola, sokeri, (lihaliemi siihen jauhelihaosioon), chili, cheynnepippuri, mustapippurirouhe, päälle runsaasti pitsaan sopivaa juustoraastetta. Pohjan teen: wichyvesi, öljy, suola, tuorehiiva, ja antaa nousta, kaulia ja nousta, jonka jälkeen kaulin pellin kokoseks, sen jälkeen pullasutilla öljyän ruokaöljyllä taikinan kaulitun pinnan, jonka jälkeen tomaattipyrettä kevyt kerros sen öljyn jälkeen, ja vasta sitten nämä jäähtyneet täytteet päälle ja uuniin, vimpaks se runsas juustoraaste, ruokasaa on ja hyvää ....

Lisätty: 08.04.2009 - 18:29

Sori, mä aina innostun näistä ruoka-aiheisist kyssäreist...:), jos kaupasta ostan, niin niitä kivuunipitsoja...

Lisätty: 08.04.2009 - 19:10

Nythä mä vasta hokasin, et aika vetistä tulis tuost miun pitsapohjasta ja veikeeta kaulia, kun unohdin nuo vehnäjauhot mainita siin....höööhh....

Lähteet:
oma kokemus, siis omasta päästä tehty,heh...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 16:31

Tonnikalaa, katkarapua ja herkkusientä voisin nyt syödä. Nälkäkin on vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:31

katkarapu-jauheliha-ananas-tuplajuusto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:34

kinkku, ananas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:34

No vaikka...
- kinkku
- ananas
- aurajuusto
+ valkosipuli

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2009 - 16:34

Pizzasani näkyy: simpukoita, anjovista, katkarapuja, tonnikalaa ja mausteena oreganoa ja valkosipulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:35

Kiitos samaa, kuin chumba tuossa edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:37

Minusta frutti di mare on parasta , katkarapua, simpukkaa.Itse kun teen laitan myös tonnikalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:45

paprika,ananas, jalopeno, sipuli,oliivi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:47

kinkku...ananas..herkkusieni..aurajuusto ja jokin muukin juustoraaste päälle...mausteet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:51

ananas, katkarapu, kinkku, aurajuusto :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 17:03

paprika, ananas, jalopeno, sipuli, oliivi, aurajuusto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 17:23

Hankalaa on jonin13 herkkujen jälkeen sanoa, että meillä pizzaan pannaan mitä kotoa löytyy...mutta jos tilaan sen pizzeriasta niin sinihomejuustoa ja ananasta siinä pitää olla ja ehkäpä tonnikalaa ja sipulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 17:35

Voi miten hienoja vihjeitä on pizzaan näköjään napsuttarilla. Onko kenties jääkaapin puhdistusviikko meneillään, pizzaanhan käy kaikki raaka-aineet mitkä vaan löytyy. Kertakaikkiaan herkullisia kaikki.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 17:57

Minun ehdoton suosikkini on kinkku,katkarapu,aurajuusto,sipuli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 18:41

Taisin ketoa jo aiemminkin että kotona tehtynä siinä on mahdollisimman ohuella pohjalla mahdollisimman paksu päällinen. Päällinnen kooskuu kaikesta siitä mitä kaapeista löytyy.

On niin pitä aika siitä kun olen tilannut pizzaa, etten edes muista mikä olis suosikki, kait mahdollisimman merellinen - frutti di mare -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 18:42

jalopeno,valkosipuli: siitä lähtee, salami,kinkku,tonnikala seuraks

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 18:52

voisin ottaa saman ku sinä :) tai sit vaan kinkku-ananas.. mut joo jos et jaksa syödä koko pizzaa, voin syödä loput ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 19:24

tänää just kinkku-ananas. :) en tykkää mistää erikoisuuksista. O.o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:27

Kepab-aurajuusto-ananas :)..hui,tässähän tulee nälkä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:49

juustoo, sieniä, sipulia,chiliä ja tomaattia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:29

jauheliha, salami, ananas, jalopeno ja tuplajuusto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:48

Itse en paistele, mutta matkoilla tulee syötyö Frutti di Mare tai jokin paikallinen erikoisuus jos sellainen löytyy.
Kotimaassa tilaan kurdi-ystäviltäni Quatron.
Suolainen pizza on ainoa ruokalaji, jonka juomaksi valitsen oluen. Pizzoja kun tulee lähinnä syötyä auringonoton välissä rantabaareissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:08

mozzarella, rucola, katkarapu!! parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 07:52

tomaatti, herkkusieni, aurajuusto :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:30

Kebab,tonnikala,salami,katkarapu,simpukka,kinkkku..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 17:21

Parhaan pizzan olen syönyt Kreetalla Paleohorassa.Uskomatonta,mutta täytteenä oli pinaattia ja juustoa...tätä ei kukaan usko,mutta näin vaan on.En kyllä usko,että se olisi kotitekoisena niin hyvä,sillä elämykseen tietenkin vaikuttivat myös vieressä oleva meri,hyvä seura,nälkä ja tuoreet lähiraaka-aineet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:19

Pitsaan laitan päälle tomattimurskaa, kepappia, kinkkusuikaleita, jauhelihaa. jokin vaihtoehto näistä. sit lisäksi päälle oliiveja, punasipulia, pepperonia,juustoraastetta.