Pesettekö itse auton?Meillä pestiin tänään..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 15:47

Kyllä pesen ja aika useinkin vielä. Työajossa likaantuu näin keväisin täällä huonoja teitä huristellessa. Ette ikinä usko millaisessa kunnossa tiet voivat olla jossain Savon pohjoisen perukoilla. Kukaan normaalijärkinen ei suostuisi sellaisilla teillä ajamaan, mutta meidän on vaan pakko täällä niin tehdä.

Kysyjän kommentti

Sinun on vaan pakko ajaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.04.2009 - 15:34

Pesemättä jäisi ellen itse pesisi. Aloitin harrastuksen jo 10 v. pikku Fiiatilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:36

Kun ei omilla pihoilla ole mahdollista, niin antaa huotoaseman poikien hoitaa sen homman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:38

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:45

Kyllä, joskus omalla pihalla mutta usein huoltoaseman tee-se-itse pesupuolella.
Pesuri toimii eurolla noin minuutin, vitosella kiiltää auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:49

Kaupungin järjestys säännöt kieltävät sen pihoilla pesemisen, joten käymme pesukadulla ja vahaamme itse välillä kunnon vahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:52

Työni puolesta autoni pestään jopa useita kertoja viikossa. Likaa ei saa olla, jos on tärkeitä yhteistyökumppaneita tulossa vierailulle ;)

edit. siis itse ja työpaikalla ja välillä koneessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:57

On sitä tullut vuosien varrella pestyä, mutta nykyisin ei ole mahdollisuutta niin käytän huoltoaseman pesukoneessa tai sitten käsinpesussa joka on parempi vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:07

talvella viedään pesulaan, mutta näin keväästä-syksyyn omassa pihassa, mutta ne autot kyl pesee isäntä...mie vierestä sujuvasti katselen...toisinaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:14

tää kysymys kysyttiin ihan muutama päivä sitten.. kesäsin pestään talvella pesulaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:47

Kyllä pestään kesät talvet itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:47

En viitsi vielä pestä...en kotona enkä huoltoasemalla. Täällä on hirmu rapaiset kelit.

Taitaa käydä niin, että kuivana päivänä pesen itse koko hökötyksen. Sekä imuroin sisältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 18:00

Itse pestään.. Kesällä sekä talvella,sekä vahaukset kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:55

Nesteen pesukatu hoitaa homman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:13

Kyllä, mukavaa touhua ja tulee liikuttua samalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:29

Kesäisin pesen itse mökin pihalla. Talvella tulee pesetettyä yleensä pari kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:35

Mieheni pesee itse tai pesettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:25

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:15

Itse pesemme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:23

Itse silloin tällöin pesen, koska suhtaudun siihen mukavana puuhasteluna. Välillä, varsinkin talvella, tulee vietyä huoltamolle pesuun.