oletteko käyttäneet mustikkakeittoa kaurapuurossa aamuisin? Minä olen käyttänyt ja olen pysynyt terveenä. Ei ole ollut flunssaa.

Nyt luulen että tämä johtuu siitä että mustikka sisältää paljon C-vitamiinia ja muita ravinto aineita. Se on minut terveenä pitänyt. KANNATTAA KOKEILLA.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 13:10

Juu, Minulla on samanlainen kokemus..Siis mustikkakeitto ja puuro aamuisin ja flunssat ovat olleet talven possa..Kannattaa kokeilla.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 12:37

juup, hyvin usein tulee syötyä, enkä kyllä ole kun hyvin hyvin harvoin kipeänä, tiedä sitten johtuuko se mustikoista vai mistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:42

Kyllä minä mustikkakeittoa toisinaan syön ,mutta sen puuron jätän väliin.Minä olen koko talven käyttänyt noita tyrni tuotteita ja aion myös ensi talvena niitä käyttää.Sopivat minulle ja saan niistä voimaa tai sitten on vaan blasebo mikä vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2009 - 12:48

On tuota syöty joskus mutta ole tullut seuranneeksi olisiko sillä ollut mitään vaikutusta minuun. Mustikkahan on terveellistä joten varmansti siinä on perää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:09

Mulla menee aamumyslit mustikkakeiton kanssa.

Terveysvaikutuksista en tiedä, mutta näyttävää sotkua sillä ainakin saa aamiaispöytään ... ja siitä kuulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 13:19

Jätin aamupuurot ja mustikka- sun muut keitot pois pari vuotta sitten, kun kyllästyminen iski. Eikä ole ollut talvella flunssaa. Mutta myönnän kyllä mustikan terveellisyyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:30

Ei tule,koska en syö puuroa (kotona);muutenkin liian harvoin,vaikka sen terveysvaikutukset tuntuu,sama mustikkakeiton kanssa,ei sitäkään.Flunssat ovat kyllä pysyneet kaukana siitä huolimatta,kop-kop-koputtaa puuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:09

Itse en syö aamusin puuroa,mutta mieheni keittää kaurapuuron ja syö mustikkakeittoa,puuron kanssa. On syönyt jo vuosia. Eipä ole ollut lunnssaakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:31

me mieheni kanssa suöydään mustikkakeittoa ja kaurapuuroa lähes joka aamu ja nytkin ollaan oltu lentsussa marraskuusta asti, vällillä vähämmällä niiskuttamisella ja välillä taas enemmällä...ja rokotuksetkin otettiin..joten en tiedä mihin uskoa..ja etsii nenäliinaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:16

En ole, koska en syö kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:22

Mustikkahillo, siitähän on tässä puhuttu jo paljon, auttaa mm. sydänsuruihin, krapulaan, univaikeuksiin...

Itse söin sitä tässä viikko pari sitten aivan ankarasti, mustikat ovat niin makoisia ja terveellisiä :)

Eikä muuten ole flunssaa, melkein kaikki muut tällä kotona sairastelleet nyt paitsi minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:01

Mustikkakeittoa kyllä, kaurapuuroa ei. Mustikkakeittoa niin pitkään kuin säilöttyä satoa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:11

olen joo käyttänyt, koska mustikka on hyvää ja terveellistä.. nyt joskus käytän sitä murojen kanssa.. luin jostain että mustikka myös laihduttais

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:50

En ole käyttänyt, mansikkakeittoa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 17:10

Minen puuroa aamulla suostu syömään. Mutta mustikkakeitto menee lasista juotuna. Se on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:08

Keittoo pelkästään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:33

Kyllä, mutta mieluummin itsepoimiani mustikoita.