Vielä lasista. Ruotsissa lasia oluttölkissä? Olisikohan kuitenkin joku järjestö tms. asialla, kun sitä löytyy vaikka mistä?

En oikein jaksa uskoa että kaikesta elintarvikkeeseen lukeutuvasta löytyy oikeasti lasia. Olisikohan mopo karannut jo käsistä? Tehtäneen perusteettomia ilmoituksia.

Lisätty: 08.04.2009 - 12:09

Toivottavasti en ole syönyt ainakaan tietoisesti ; )

Avainsanat: uutisia pitkin viime viikkoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 12:08

noihin perusteettomiin ilmoituksiin uskon myös minä....mutta kyllä oudolta tuntuu, ettei tekijöitä löydy..ja useampi tässä on mukan, sehän on selvää ja sitten ne jotka itse niitä ripotelee ruokiin ja mine nyt keksivätkin...luulen myös , että yksi joukko on niitä luulosairaita jotka kuvittelevat vain..ja kun kysyttän , että mistä ostit, onko kääreitä, niin mitän ei löydy, eikä muisteta mistä on ostettukkaan..kinkkinen juttu ja toivottavasti selvii, myöskin voi käydä niin että asia hiipuu , eikä sitä kohta muista ketään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 12:05

On se kumma juttu kun joka paikassa lasia. voiko kohta syödä mitään missä sitä ei olis? en tiedä oleko minä kenties jos sitäkin syönyt. kauhee kohu kuitenkin käy tästä jutusta koko ajan. timppa oletko sää jo syönyt sitä lasia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 12:10

Minä ainakin epäilen että tulee myös ilmoituksia jotka eivät ole paikkaansapitäviä..
Sen verran julkisuutta saa nuo lasiuutiset että väkisinhän noita huijausilmoituksia luulisi tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 12:14

Voi olla kyse isommasta järjestäytymisestäkin. Pitäisi tuotantolaitosten vähän tutkia viimeaikaisia töihin palkattuja. Jos vaikka kuuluvat johonkin tiettyyn järjestöön, ja ovat ujuttautuneet eri tuotantolaitosten työntekijöiksi. Tämähän alkaa olla kohta jännitysdekkarin aihe. Ei ole tullut lasia vastaan ostoksissani, vielä. Tai sitten tämä on vain hullujen päähänpistoja, jotka keksivät, että lasia löytyi ruuasta. Lumipallosta kasvaa lumivyöry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:24

Uskon että nyt on jotain hulluja liikkeellä, esim. oluttölkkiin on mahdoton kenenkään mitään lasin siruja laittaa, muuten kuin että työskentelee linjalla. olen joutunut työni vuoksi tutustumaan valmistus ja koko linjaan joten tietoa on.Jos joku sinne tölkkiin kaupassa jotain laittaa niin aika taitava on , reikähän siihen tulee ja oluet tulee ulos, eikä sellaista reikää oikein teippaamallakaan saa suljettua.

Lisätty: 08.04.2009 - 12:31

Jos tehtaalla se siru on laitettu, niin joka tölkissä on mustesuihkulla kirjoitettu päivä ja aika milloin tölkitetty, niin siellä sitten menee jollakin työpaikka, ja ulkopuoliset eivät pääse niin lähelle linjaa että mitään voisivat tölkkiin laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2009 - 12:46

Minä epäilin jo aikaisemmassa vastauksessani kun aihetta käsiteltiin, että jokuhan tämän takana on - mutta kuka ja miksi. Sen kun joku keksisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:33

Taitaa olla se vaihe menossa, että sairaimmat meistä ovat keksineet helpon tavan päästä uutisiin ja lehtien otsikoihin, lasinpala vaan hernesoppaan ja soitto poliisille, siitä se rullaa eteenpäin median suosiollisella avustuksella ja kiinnijäämisen riski (huijauksesta) on olemattoman pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:34

Outoa jos joku jaksaa ja viitsii vielä puhua sattumasta ja vahingosta. Kauppojen tarvitsee lisätä valvontaa ja yrittää havaita kuka tuo mukanaan näitä lasiruokia. Kaupassa ei ole aikaa eikä mahdollisuutta laittaa lasia niihin paikkoihin mistä sitä on löytynyt. Tavarat viedään kotiin ja siellä avataan siististi paketti ja laitetaan lasia joukkoon, sitten ne palautetaan takaisin... Suomessahan löytyi vähän aikaa sitten apteekin itsepalvelupuolelta lääkkeitä jotka oli vaihettu vanhoihin särkylääkkeisiin. Tämäkin älyttömyys oli tehty niin taitavasti ettei se olisi apteekin sisällä onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:17

Taitaapa olla "5min julkisuudessa"-hommia nämä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:36

Leviää ja unohtuu