työt

miten neljä 11-v poikaa tienaisi rahaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 11:37

kovasti ootte nuoria, mutta onko teillä mummolassa jotain työtä, esim pihanharavointa, puuhommia, tai kysyittekö vanhemmiltane josko heillä jotain työtä, josta maksaisivat palkkaa, itse maksan lapsenlapsilleni, kun he kantavat puita puuvajaan..haravoivat ja auttavat muissakin pikkuaskareissa...voitte myös kysellä muilta sukulaisilta, oisko heillä jotain pientä josta saissitte palkkaa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 11:43

ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 12:08

Noin nuorena ei muita töitä saa, kuin mitä vanhemmat, mummot ja papat antavat. Kysy heiltä kotiaskareita, joista ehkä maksavat palkankin. Poikani aikoinaan osti polkupyörän, kun säästi kaikki synttärilahjaksi saadut rahat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:16

pikku palveluksia kotipiirissä, siinä tuossa iässä sopiva työmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:38

Mainosten jakelua hieman vanhemman pojan/tytön apuna.
Sitä harrastettiin tuon ikäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:25

Nyt on kesä tulossa,voisi kysellä nurmikon-leikkauksia,ja haravoimista. Laittaa ilmoustaululle vaikka kauppaan.
Autaa kotona tai mummolassa pientä korvausta vastaan.
Tosissan se mainosten jako vanhemman kanssa,niinkun chumba jo mainitsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:10

Soittakaa naapurin ovikelloa ja kyselkää perusasioita, kuten nurmikonleikkuuta ja lumen luontia. Vanhemmilta voi myös kysyä lupaa kirpputoripöydän perustamiseen, jonne voi viedä perheen tavaroita myyntiin ja kerätä niistä tietty voitto. Tällä oppii liikemaailmankin ajattelua, kun ensin vähennetään pöytävuokra ja suhtautetaan se myyntiin, niin saadaan ihan konkreettinen käsitys voitosta. Lupa on kuitenkin kysyttävä ensin vanhemmilta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:37

Leikki on lapsen työtä,ei makseta