Miten Pesarossa maanjäristys tuntui.

Avainsanat: pesaro italia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 12:09

Kyllä se kamalalta tuntuu kun sinne itse paikalle joutuu. varmaan säikähtää tosi paljon kun kuuluu rytinää ja pauketta. ja ei voi auttaa vaikka näkee ihmisiä jäävän raunioihin, kun myös siellä on itsekkin vaarassa. kauhee uutinen sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 10:21

tärinällä varmaankin ja sortumisella....sen jälkeen rytinällä ja paukkeella...ja lopputtomalla kauhuntunteella...kun katastroffi oli valmis....ja kaaos, kauhu ja pelko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 11:16

Ei ole osunut onneksi kohdalle maanjäristystä, mutta kai sen osaa kuvitella, kun tuhoa syntyi niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 22:28

haloo kysyin Pesarosta miten siellä matkaa oli noin 200km

  Ilmoita asiaton vastaus
vps
Vastattu: 22.07.2009 - 10:04

Olin tuolloin Fanossa n .15 kilometrin päässä Pesarosta Abruzzoon päin ja maanjäristys tuntui lähinnä erittäin kevyenä ikkunalasien helinänä. Sinänsä maanjäristykset Marchen lähialueilla sisämaassa eivät ole mitenkään harvinaisia, mutta tuhoa rannikolla käsittäkseeni harvemmin tapahtuu - nytkään esim. Rosetossa, joka sijaitsee Abruzzon rannikolla, josta minulla asiasta on tietoa, ei ollut tapahtunut vahinkoa vaikka siellä järistys tietysti oli tuntunut voimallisemmin kuin 200 km pohjoisemmassa.