Onko sinulle tuttu tuote Orionin jalka voide?

Ostin kyseistä jalkarasvaa olen käyttänyt sitä muutaman kerran ja tuntuu hyvältä.Siinä on apuaineena kanfferi joka lämmittää jalkoja miellyttävästi,mieheni sanoikin,et tulee ihan mamma mieleen,kun rasvassa on voimakas kanfferin tuoksu,aukasee tukkosen nenänkin tehokkaasti.

Avainsanat: jalat rasva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 12:04

Silloin tällöin ostelen tuotetta ja hyvin toimii ainakin minulle. Suosittelen kyllä.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 08:22

Ei ole. Lainasin tämän iskelmä.fi :n sivuilta : Orionin Jalkavoide:

”Jalkavoide ei tahmannut ja se virkisti jalkoja, yllätyin kuinka nopeasti se imeytyi iholle” Ulla, 39, Seinäjoki

”Teen seisomatyötä, joten voide oli todella paikallaan pitkän työpäivän jälkeen, se virkisti ja teki jaloista pehmeät. Pidin myös sen raikkaasta tuoksusta.” Aija, 52, Kouvola

Lähteet:
iskelmä.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:24

On käytössä ja pidän tuotetta hyvänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 09:28

Jalkavoiteena on Apteekin puhtaat - virkistävä jalkavoide.
Orionin rasvoja on useita mutta ne on yleisvoiteita jotka sopivat myös kavioihin
Aqualan ja Lipolan on ainakin pöydällä.
Ja Sebamedia joka lähtöön.
Voishan tota kokeilla, onko tuotteella joku alanimi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2009 - 09:52

Allergisena ihmisenä Orionin tuotteet eivät sovi, eipä paljon muidenkaan. Ainakin minulle kaikkein paras perusrasva jalkojen kovettumiin esim. on valkovaseliini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 10:15

Hyvä tuote. Olen käyttänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 10:58

Minulla on CCS merkkistä, ja on ensimmäinen voide joka on yhtään auttanut noihin hilseileviin ja kuiviin jalkapohjiin. Reilun viikon olen käyttänyt, ja jalat ovat jo hyvässä kunnossa entiseen verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 23:40

Eipä ole