kuinka räppäriksi?

haluan rap laulajaksi mitä pitää tehdä?

Avainsanat: rap hip-hop artisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 20:31

jos tuntuu sisältä tulevan, niin anna paukkua vaan, jos menee hyvin niin siitäthän se ura urkenee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 23:23

Harjotella paljon,keksiä riimiit ja hankkia taustajoukot,nii ja osata räppää. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:26

Kaikki nuo mitä Tepi-74 luettelee ja hankkia ne räppärin housut,räppärin lippis ja räppärin tossut ja sitten vaan räpätä ;-) satuin katsastamaan viime su Amazing racen,siinähän blondit räppäs ihan komeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:37

jos aikoisit laulaa suomeksi niin voit unohtaa sen saman tien.. suomen kieli ei sovi räppäämiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 00:44

harjoitus tekee mestarin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 07:16

Ilmoittaudu lasten Idolsiin,jos tunnet hallitsevasi räpin todella hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:22

Vinyylilevysoitin on hyvä olla.
Mariska tekee loistavaa suomenkielistä räppiä...