Ärsyttääkö sinua puseroissa niskaan tiukasti kiinnitetyt numero ja pesuohje laput.

Mie raksin heti ne irti,minua kutittaa ne kauheesti.

Avainsanat: ärsytys iho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 22:25

Kyllä ärsyttää. Jos en ole huomannut poistaa niitä lappuja, niin kesken päivän rupeaa kutittamaan niskasta vallan kauheasti. Silloin tulee tempaistua lappu pois pelkin käsin ja reikähän sellaisesta puseroon jää.

Mulla on monta ilmastointiaukollista puseroa vaatekaapissani.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 22:21

Ei ärsytä ollenkaan.

Lähteet:
pitkä kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:23

hei paitsi jos ne kutittaa.. mut harvoin.. useimmin mua ärsyttää ne mitkä on sivulla mahan kohdalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 22:23

Ei ne niskassa ärsytä mutta jos paidan sivulla on lappuja niin ne yleensä leikkailen irti kun ärsyttää.
Sama juttu rintaliivien kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:28

Jeps.Niskasta pois ku kutittaa ja jos on sivussa ni t-paidas ne kutittaa ja pitkähihases taas rapisee inhottavasti,pakko ne on saksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 22:32

En ole kai koskaan raksinut niitä pois, mutta jotkut harvat kyllä kutittavat, tai ainakin rapisevat. Se rapina on ärsyttävää myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:33

Minua ei ärsytä lainkaan, ei niskassa sivulla tai muuallakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:45

Ei. En pese koskaan mitään.

Lisätty: 07.04.2009 - 22:53

... paitsi se, mikä puserossa pullottaa...- noin sovinistisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:57

Niin tääki raksii ne kynsisaksilla varovasti pois heti kättelyssä;kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:29

Joskus ne kutittaa niskassa tai siinä sivulla,mutta ei ihan aina.Poistan kyllä niitä pois välillä vagrsinkin ne jotka kutittaa tai muuten vaan ärsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 00:50

Eihän toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 04:55

Minä irroitan ne heti kun kutittavat ja jotkut niistä lapuista on koviakin reunoiltaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:03

Lapsia ainakin ärsyttää. Eikö pesuohjeita voisi painaa kankaaseen, niin ei lappuja tarvisi lainkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:26

Ei ole vielä sellaista vaatetta kohdalle osunut josta olisi tarvinnut pesuohjeet ja kokolaput repiä irti. Edes takamus ei niitä lappuja huomaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:28

Leikkaan ne aina irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 09:37

. Pesen ja silitän T-paidat nurinpäin, ettei teksti haalistu. Silittäessä saa olla varovainen, jos niskalaput ovat keinokuitua - kuuman raudan alla ne käpristyvät ja ja silloin on pakko leikata ne pois.
Kankaiset laput ovat ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 10:15

Ei ärsytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:14

minä irrotan sen lapun jos se on haitakisi sillä tavalla että kutittaa. mutta jotku on pehmeämpää ainetta ei kutita sit en ota sitä pois vaan annan sen olla, jos vaikka oliskin niskassa. nyt on päälläni tunika jossa on lappu ei kutita saa olla siellä. sillon ei ärsytä minua ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:21

Kovareunaiset ärsyttävät ne leikkaan tai revin irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 15:28

Harvemmin ne ärsyttävät, mutta jos, niin revin vaan irti raa'asti hampaat irvessä.

Tai ainakin melkein ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:54

Ei ärsytä, ennemminkin ne jotka ovat kyljessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 18:06

Olipa hyvä kysymys todella. Sanon että kyllä ärsyttää kun ne niskassa kutittaa, olen leikellyt aika monta pois. Joskus tuntuu siltä että saa raivarin esim. lenkillä kun pitää ruveta raapimaan apinan lailla.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:47

KAMALIA. Ensin ei ees tajua mikä siellä hinkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 12:58

Suututtaa ja ärsyttää, ja kuis onkaa ne kutittava/raapivat lapsut on aina niissä lepipuseroissa, mikei nekin voisi (laput tehdä jostain sellasesta amteraalista, pehmeästä, yms. ettei niin häiritsisi, ja välil kun ostaa jkl puseron niin sisäpuolel on piiiitkä (melk puol metrii:)) kokonen lappu, jossa vissiin kaikkien maitten kielil kirjotettuna jotain, ei jummarrra..