Oletko ylpeä suoriutumisestasi kummin tehtävistä?

Avainsanat: uskonnolliset velvollisuudet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 22:11

olen, minulla on monta kummilasta ikäasteikolla 0 - 14 vuotta :) kunnia tehtävänä :)

Kysyjän kommentti

Onneksi olkoon, hyvin vastattu. Otat kummin tehtävät tosissasi ja teet parhaasi. Muuta ei ihmiseltä voikaan vaatia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 21:22

kyllä kait, kun kummipoika jutteleekin kanssain...ja kutsui kuutelemaan akustistabändiään..iik mitähän sekin musiikki oikein on..? ja huom..se missä he esintyy on 24 v mesta.., että näin minun kummipoikani..haluaa esiintyy kummitädilleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 21:36

kyllä olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 22:27

Kaikki kummilapseni ovat jo aikuisia. Avainsanasi oli kuitenkin tuo uskonnolliset velvollisuudet, niin sanonpa että siinä en ole loistanut. Kyllä on uskonnon opetus ja uskonnollinen kasvatus jäänyt kokonaan vanhempien harteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:32

Minunkin kummilapset ovat aikuisia ja uskonnollinen kasvatus on jäänyt vanhemmille ja koululle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:45

10 kummilasta, osa heistä tosi läheisiä, mutta osalle ( ainakin vanhemmille ) oon kiva täti, jonka velvollisuus on muistaa synttäreinä ja jouluna, sekä ainavalmiina lastenhoitajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:06

En ole kenenkään kummi,en pysty antamaan uskonnollista opastusta/kasvatusta,jos lapsen vanhemmille tapahtuu jotain;eikö se olekin kummin velvollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:45

Juu olenhan mä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:32

Olen yrittänyt olla hyvä kummi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:13

Kummitytöstä kyllä,
omasta panoksestani en,
sen kummemmin asiaa selittelemättä vois todeta, että niistä jutuista joissa kummista olisi voinut (pitänyt) olla apua, sai selvitä omillaan ja onneksi selvisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 17:19

Minä olen huono kummi. Minä en edes kelpaa kummiksi luterilaisen kirkon jäsenelle, joka kasteen kautta liitetään kansankirkkomme kirjoihin.

Olen harhaoppinen nähtävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:34

yks huono kummi lisää, en ole huolehtinut kummilapsen hengellisestä kasvatuksesta yhtään - olenkaan - koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:43

Kyllä olen yrittänyt olla hyvä kummi. Lisäksi yritän olla hyvä mummi,kun aloin lastenkodissa asuvalle 6v.Laurille mummoksi...