Mitä mieltä "Suklaapiirakasta"

www.karjalainen.fi

Lisätty: 07.04.2009 - 21:22

www.karjalainen.fi

Lisätty: 07.04.2009 - 21:25

www.karjalainen.fi
Etusivun selauksella löytyy juttu ja kuva+video

Lisätty: 07.04.2009 - 21:32

Kyllä se video aukeaa kun Lue lisää sieltä löytyy video äänineen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 21:49

Hyvin aukes video (kuhan vähän kikkailin tovin), no mie kun pelästysin ensteeks, jotta ruispiirakkaan ois survastu suklaata, no onneks ei ja kaikki sit täs sitä suklaata, sisus valkosta ja se 'ruisjutska' sitten tummempaa suklaatia, hyvä kikka ainakin turisteille ja miksei meitillekin, mut kyl mie niist omatekemist perinteisist perunapiirakoist silti pidän enemmän........mut hyvä idis; Suomi maailmankartalle, jess!

Kysyjän kommentti

Niinhä ne keksi nyt uutta suklaapiirakka-sensiaatiota. Onhan ne kauniita, mut kyllä minun mielestä oikea Karjalanpiirakka on on täälläpäin parhaan näköinen ja makuinen. Oikea karjalanpiirakka pitää rypyttää silleen
ettei se levähdä kokonaan. Joensuun torilla näkee oikein tehtyjä piirakoita joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 21:19

en saanut suklaapiirakkaa auki, mutta on varmaankin hyvää, täläiselle suklaan ystävälle..

Lisätty: 07.04.2009 - 21:34

njam...olipas herkkullisen näköisiä piirakoi, nuiden päälle , ei kyl kandee laittaa munavoita..vois olla aikas kaloripommi sen jälkeen...tulispas niitä tänne rannikolekkin , vois ostaa ja maistella njam..kuolaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 21:22

Ei auennu tuo piirakka mullekaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 21:23

Syöty oli ilmeisesti piirakka kun ei näkynyt. Mitä siellä sivuilla sitten oli?

Lisätty: 07.04.2009 - 21:38

Olipa herkullisen näköisiä ja huomattavasti kauniimpia kuin rukiista tehdyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 21:26

www.karjalainen.fi/scripts/e...oc=5175111

Ei auennut minunkaan video, mutta kuva ja teksti sentään.
Maito- ja valkoista suklaata.
Kyllä se yhdistelmä ainakin lapsille kelpaa.
Suklaa on aina hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 21:56

Hieno idea on.. Tulipas kauhia himo syödä suklaata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:13

nami,nami

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:28

kyllä maistuis meikäläiselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:29

Komeeta on,varmasti hyvääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:15

Tuli ja onneksi meni,meinaan suklaanhimo,peittoo melkein belgialaiset "merenherkut" ja vielä tummaa suklaata,Njam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:48

Ai jai nam,on varmaan hyvää, tälläselle herkkusuulle kelpais! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:14

Hyvä idea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:30

Näyttää just sellaiselta ylimakealta imellykseltä, ei kovin houkuttelevalta.
Makeinen tuo on paremminkin kuin mikään piirakka.
Ens viikolla olen joensuussa mutta en lähde tuota etsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:33

Luin Turun Sanomista.En oikein pitänyt ajatuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:09

Nom.