mistä nykyään saa tavallisia lippalakkeja?

eli sellaisia joita oli joskus 10 vuotta sitten eri joukkueiden jne. ei mitään lyhytlippaisia tai army. ns. baseball-lippiksiä. onko jotain nettisivuja josta voi tilata?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 21:54

Niin halusitko niit baseball-lippiksii vain?, ymmärsinkö oikein, vai oliko nekin ns. boikotis; no niit aineskii löyty; www.emp.fi/bin/shop.php?prog...;nurrub=1, toivotaan et löydät etsimääs?

Lisätty: 07.04.2009 - 21:58

Sori mä luin, et : EI sellasia kuin 10v sitten, lähen ettiin nyt sit niit ...apuaa tätä lukivikaa kun tulee ain sillon tällön...

Lähteet:
www.emp.fi/bin/shop.php?prog...p;nurrub=1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 21:22

Kirjoita vain googleen hakusanaksi lippalakki, niin tulee sivuvaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 21:23

mitenkäs sporttiliikkeet...oiskos niissä..jokos kirpparit oot kiertännyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:25

eikö kaikissa urheiluliikkeissä ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:47

Ja joissakin otteluissa myydään joukkueiden lippiksiä.Urheiluliikkeissäkin myydään kai sellasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:34

Prismasta ja Citymarketista ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:35

Eipä tarvitse olla kovin kummoinen kauppa mistä niitä löytyy, Top-Sport, Elmo-Sport... suuret tavaratalot Stockman, Sokos varmaan Prismatkin. Jopa pienet kirpparitkin myy noita koko ajan, hietsussa varmaan joka päivä, hiphop, skeittikamaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 16:08

Riippuu vähän missä päin Suomea asustelet, mutta veikkaisin ettei kovin kaus tarvitse mennä etsimään kunhan ulos uskallat. Melkein rättikauppa kuin rättikauppa sellaisia tarjoaa (ja kaikki edelläolevat vinkit)