Mistä löytyisi koiralle silmäproteesi?Ihana mäyräkoira menetti silmän!Kuka auttaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 17:46

Koiralääkäri, vai peräti koirasilmälääkäri. Ei kai sitä nyt ihan itse voi proteesia asentaa tilalle.

Lisätty: 07.04.2009 - 17:48

En tunne alaa, mutta olettaisin että myös eläin puolella tehdään elinsiirtoja ja näin ollen myös silmäproteeseja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 17:48

Kysy pieneläinklinikalta, jotta osaavat hankkia oikean kokoisen proteesin. Onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:49

Asiaa kannatta kysellä lähimmältä pieneläin klinikalta, siellä varmasti tietävät

www.google.fi/search?hl=fi&a...mp;spell=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:55

Koira ei siitä proteesista enää hyödy, vaan päinvastoin siitä voi olla vain haittaa. Kannattaisi vain olla tyytyväinen, että ei mennyt molemmat silmät ja nauttia sessestä sellaisena kuin se nyt on.
Tässä koiralle on laitettu puujalka. Siitä sentään on hyötyä.
www.hilavitkutin.com/tag/koira/page/3/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:56

Kyllähän eläinläääkäeri auttaa,mutta aika usein silmänkohta ommellaan kiinni.Pärjää koira sillä yhellä silmälläkin.Toivottavasti haukkusi saa apua ja paranee pian. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:02

mene ensin eläinlääkärille ja keskustele siellä, mutta jos se ei auta , että sais tekosilmän, niin kylä koirasi oppii yhdelläkin näkemän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 18:59

Tulevat oikein hyvin toimeen yhdelläkin silmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:54

Ikävää, et näin on käynyt, mutta onneks koira ei ulkonäöstä tiiä sen kummosempaa, jot ei kannata mitään silmäproteesia lähtee mielestäni hankkimaan, se on vain ns. kosmeettinen juttu (kai se hauveli on kuitenkin silloin viety eläinlääkärille kun tämä tapahtunut??) ja silloselta eläinlääkäriltä kysymään, jos ei silloin jo kertonu vaihtoehtoja, jos ei taas ole ole käynyt eläinlääkärissä (elä ny loukkaannu, mut kun niin vähän nuit tietoi sinul tuos kysymyksessäis, siks tällaset eri vaihtoehdot täs miul), niin silloin sinne eläintohtoorille, ettei mitää tulehdusta, tms, ja antaa neuvot miten toimia, entibiootit sun muut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:38

Kurjaa,mutta ei kohtalokasta;mun työkaverilla on yksisilmäinen kissa.Eläimet sopeutuu tälläisiin tilanteisiin eri lailla kuin ihminen,enkä ole koskaan kuullut koiran silmäproteesista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:47

Turussa on Petvet-eläinlääkäriasema,joka on samalla eläinsairaala.Apu löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:11

Ystäväni koiralta vioittui toinen silmä,ja se on ommeltu umpeen ja koira tuntuu pärjäävän ihan hyvin.