Volkkari Passat 1,6 bensa, vm.2006. Mikä vikana. Toimii moitteettomasti, mutta kun sammutan, niin ei lähde millään käyntiin.

Voi hiukan yrittää käynnistyä, mutta sammuu heti, ihan niinkuin ei saisi polttoainetta. Tutkittu Laakkosella 3 tuntia ( 300 euroa ), vikaa ei pystytty paikallistamaan. Onko jollain ollut vastaavaa vikaa Passatissa. Kiitollinen avusta. Ps. Laakkosella varmaan vaihtaisivat kaikki auton osat, kun eivät osaa paikallistaa vikaa.

Lisätty: 07.04.2009 - 19:14

Kiitos paljon jo tulleista vastauksista. Täsmennän vielä vikaa. Yrittää lähteä käyntiin, mutta sammuu heti, ei auta vaikka kuinka sahaisi starttia. Saattaa tunnin päästä lähteä käyntiin, ihan niinkuin ei mitään vikaa olisi ollutkaan. Tätä arpapeliä joutuu pelaamaan, lähteekö käyntiin vai ei. Jos lähtee käyntiin ei uskalla sammuttaa, sillä jos sammuttaa niin voi olla ettei taas lähde sitten millään. Varmaankin jonkinlainen elektroninen vika se on polttoaineen syöttöjärjestelmässä, saattaisi hyvin olla yhden mainitsema bensapumpun rele. On se aika erikoista, ettei merkkiliike tunnista vikaa, koska ei varmasti ole ensimmäinen Volkkari jossa tämäntyyppinen vika on ilmennyt. Jos vika löytyy laitan viestin, missä vika oli. Edelleenkin otan mielelläni vastaan vinkkejä, on noi merkkiliikkeet niin törkeän kalliita vian arvauspaikkoja.

Avainsanat: missä vika? volkkari passat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 17:45

Minulla oli taanoin Fordissa vastaava vika, tosin se saattoi sammua jo ajossa. Vika oli polttoainepumpun releessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 17:36

Kuulostaa vialta bensan syötössä. Säädöt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 17:37

No jos ei merkkiliike osaa, niin en minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:44

Tyypillistä vW:lle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 17:55

Tyypillistä Laakkoselle. Likkani volkkarissa oli sama vika ja he tutkivat 6 kertaa ja maksoi yhteensä 4 tuhatta turhaan vaihdettuine osineen.
Koneen alakerrasta tuleva muovinen huohotin putken rasia oli halki ja otti ilmaa sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:56

Vika on polttoainepumpussa tai yksi mahdollisuus on reikä tankissa. Kaverillani oli autossaan samanlaiset oireet ja reikä tankissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:00

Tod näk. on nimeenomaan relestä kysymys. vaihda niin tietää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:51

Etsi vikaa www.motonet.fi