Teettekö palapelejä?

minkäkokosia? itse juuri aloitin tekemään 1000 palasta suomi-palapeliä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 12:43

voi niihin jää koukkuun,kun pääsee alottamaan. mulla myös juuri meneillään 1000palan palapeli, hieno maisema kuva jostakin suur kaupungista yöllä, olisko New York....sellainen panoraamakuva. sit tuossa odottaa 2 osaa afrikka teemaisesta palapelistä, yhden osan oon siitä saanu jo tehtyä ja se on jo liimattu alustalle. eli siin on 2 kpl 500palan systeemiä ja keskellä 1000palan isompi juttu, jossa on sitten elefantteja ja hieno auringon lasku:). toiveena olis saada sellainen ISO 2000-3000palan palapeli. kun nuo pienemmät tulee tehtyä aina parissa illassa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 16:45

Ei ole tullut tehtyä muutamaan vuoteen. Joskus kyllä juuri isot palapelit kiinnostivat. Nyt ei "aika riitä", eli ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:48

Eipä tule tehtyä. Aikaa vievää puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:50

mä oon tehny 2000 palapelisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 16:51

Tekisin, mutta hermot menee niissä. Minulla on yksi 1000 :n palan peli, jota en saa tehtyä. Kauriita jossain heinäpellossa. Ei sovi palaset millään, kun 80% on sitä samanlaista heinää ja loput samanlaista ruskeaa. Kiinnostus lopahtaa väkisin, kun ei edisty yhtään. On ollut laatikossa jo kolme vuotta, enkä taida enää yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:56

ei kylläkään tule tehtyä, kuin pikkuisten kanssa , jotain lasten palapelejä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 16:57

Jäänyt nykyään palapelien teko hyvin vähäiseksi.. Ennen varasinkin mökillä tuli tehtyä vaikka minkälaisia palapelejä.. yleensä maisemakuvista.
Ihan mukavaa ajanvietettähän se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 17:01

Voi se on intohimoni. Olen tehnyt paljon isoja palapelejä jotka sitten kontaktimuovilla kiinnittänyt tauluksi. Nyt on tekeillä iso delfiinaiheinen, mutta niskani teki tenän ja jouduin jättämään toistaiseksi kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:28

Eipä nyt vuosiin ole tullut tehtyä yhtää. Aikaisemmin jouduin aina osallistumaan Joulun ajan palapelimaratooniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:43

En muista edes koska olisin viimeksi tehnyt palapelejä.. Paitsi 3v. kummitytön kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:49

kyllä , kuuden palan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:22

Juu uus harrastukseni ja nyt teen 1000 palan palapeliä,kivaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:45

Tällä hetkellä kokoilen päivittäin palapelejä pienen apurin kanssa. Palojen määrää tärkeämpää projektissamme on kuvan muodostuminen - ja mahdollisimman nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:23

Hyvä kun innostit/muistutit, aikoinaan tein paljonkin, ja just näitä tuhansien palojen palapelejä, ja kun kaunis kuva synty, niin siitä syntyi/tein myös taulun seinälle; liimaus, kehystys, ja pinta kuvalle.... ja ei kun ostamaan palapelejä jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:06

En ole ollut palapelin tekijä milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:52

Nuoruusvuosina tuli koottua paljonkin palapelejä, sitten teippiä taakse ja tauluksi. Kuukausi takaperin otin osaa kaverini palapelin tekoon (1000 palaa ja melkein kaikki vihreää ruohoa!) ja taisin saada varmaan 10 paikoilleen. Ei enää kärsivällisyys riitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:14

Isoa palapeliä on hankala säilyttää aloitettuna. Teenkin niitä helpommin netissä. Mutta en enää kovin innokkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:37

No en kyllä hirveästi harrasta moista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 08:54

äippä on innostunut tekemään...siinä sivussa minäkin olen miettinyt..palapelit on nättejä "tauluja". en ole vai saanut aikaiseksi ostettua niitä erilaisia palapelejä. tykkään paljon semmosista jotka hohtaa pimeässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 09:02

En tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:22

Kyllä minä teen niitä sillon tällön. hoitolasten kanssa tuli niitä usein tehtyä missä oli jotain 20 palaa. yleensä itse tekisin 500 palanpalapelejä ne on kyllä ihan hauskoja joskus tehdä. olen myös tehnyt täälä netissä palapelejä nekin on ihan mukavia joskus tehdä mikäs siinä ihan OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:47

Teen kyllä, kaikki tauluni seinällä ovat 1000palan palapelejä :) Niitä on niin ihanan tehdä, rentouttavaa. Lähes koko ajan joku projekti menossa. Esimerkiksi joulun välipäivinä tein kaksi 1000palan palapeliä :P Niihin jää koukkuun. Ja pari viikkoa sitten vaihdoin kaikki kolme taulua uusiksi seinälle. Viimeisin ostos on vielä kaapissa avaamattomana, kaj stenvallin - Ei mikään kolmio Bermudalla - Not a triangle in Bermuda. Musta se oli tosi hinenon näkönen ja sopii kämppäni sävyihin..sitä sitten seuraavaksi väsäämään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:25

Juu! Tein just Audrey Hepburn-palapelin 1000 palaa, nyt ois kiva löytää joku 5000-palainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:08

No enpä oikein..ehkä joskus..