Mistä sais ostettua esim murkkuja, hämiksiä ja matoja ja muita ötököitä syötäväksi? nettikauppaa meinaan.

Avainsanat: ötökät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 16:34

kiinnostas tietää mitä sä niist haluat :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 16:39

Thaimaassa niitä myydään paahdettuina...nam, eikun yök. Meinaatko lemmikeille ruuaksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:45

Tilaa Amerikasta. Saatat kyllä tarvita jonkinasteisen tuontiluvan, koska ne ei kuulu tänne. Kallista.
Siellä niitä muurahaisia ainakin syödään. Tai ota johonkin ötökkäravintolaan yhteyttä ja kysy mistä saavat tuotteensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 16:54

Googlessa oli nettikauppoja, mutta kun ei ollut tietoa mille niitä syötät.

Lisätty: 07.04.2009 - 17:44

Moi kysymyksen tekijä. Sulla oli varmaan kivaa meidän kustannuksella kun me tosissaan etsimme sulle niitä murkkuja ja muita mukavia? Toivotaan että oli, muuten kaikki meni hukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:56

www.wirginia.fi/index.php?op...;Itemid=27
Tuolta saat matoja ja toukkia.

Lisätty: 07.04.2009 - 16:58

www.kalakalle.fi/kalastus.php Ja täältä lisää. Tyydyttäisivätkö nämä?

Lisätty: 07.04.2009 - 17:07

En usko, että tämä alla oleva on alkuperäinen kysyjä, sillä anonyymikin voi muokata kysymystään. Eikös niin? Eli tuskin tulevat ihmisravinnoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 17:05

Moi mää oon kysymyksen tekijä hämiksiä mieluiten ja ite meinaan syyä joten ei myrkyllisiä ja mieluiten ruuaksi kelpaavia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:54

oottele vähän kun kevät tästä edistyy niin tuoltahan niitä pihalta löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:57

Meidän pihamaalta ja läheiseltä pellolta löytyy vaikka kuinka paljon. Ei tartte pelätä, että on myrkkyjä seassa, kun EU:n konsulentti on oikein tutkinut ja hyväksi havainnut. Eikä oo pieniä muutaman millin lasinsiruja seassa, ne on isoja jos on ja ne näkee heti, eikä vasta labrassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 23:59

Akvaarioliikkeestä löytyy surviaisentoukkia,muistaakseni,joskus ollut akvaario taloudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 00:26

Kyllä ne ötökät ovat mainio proteiinin lähde. Thaimaassa iltatorilla käyskennellessäni nuori mies osti tötteröllisen paahdettuja tai rasvassa friteerattuja ötökkejä ja toi rakastetulleen. Tämä rouskutti niitä sirosti yksi kerrallaan. Namia näkyi olevan.