mistä voisi saada kesätöitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 15:17

Kannattaa laittaa myös hakemuksia suoraan firmoihin esim. iss.fi tai sol.fi jos siivous-tai ulkoalueidenkunnostustyötä haluat.Kysy myös omasta kunnasta/kaupungista ja seurakunnalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 15:07

kts. mol.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:24

Olet aika myöhässä,mutta ylempien vinkit ja oma aktiivisuus!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 15:39

Jos et ole ronkeli työn suhteen, niin kysy seurakunnalta siistimistöitä, erilaisilta mansikka- ja herneviljelmiltä poiminta tai myyntityötä. Jopa lastenhoitajia saatetaan tarvita. Mutta tosiaan pidä kiirettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:02

Ite menin nuorena eri liikkeisiin (tai mihin nyt vaan firmoihin) suoraan ja kysyin, että oiskos pomo paikalla ja sit häneltä kysymään, josko kesätöitä löytyis, todistuksen, yms. mukanani, ja kun olin silloin näi aktiivinen enkä työkkärin kautta odotellut (kaan) mitään, niin ainakin myyntityöhön ottivat kesäks... tsemppii sulle kans..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:03

kaupungilta voi nuori yrittää hakea kesätöitä.. kaupoista voi käydä kyselemässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:08

Olet kyllä aika myöhässä, mutta soita kuntasi tai kaupunkisi neuvontaan. Sieltä sinut ohjataan ko. kesätöiden hakuprosessiin mukaan. Erilaisten liikeyritysten toimistoihin soittamalla. Tai hakemalla netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 16:21

Kesäduunit on jo taidettu jakaa kunnilla. Kysy seurakunnasta vielä. Ja sitten jää nämä yksityiset firmat. Sinne vaan paikan päälle kyselemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:34

mol.fi , kesäduunit on kyl varmasti jo jaetttua, mut toivottavasti löydät jottai!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:59

Nuoretkin katselevat nykyään ulkomailtakin kesätyöpaikkoja. Englanti ja Skotlanti suosittuja ja kohtuuhyvä palkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:51

Mansikkapellolta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:02

paikkakunnasta kiinni mitä siellä on tarjolla, mutta oma aktiivisuus antaa etuaseman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:33

Kannattaa kysellä eripaikoista ja olla aktiivinen ja lähetellä hakemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:39

soittamalla . tietsikalla . milläs muulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:52

kunnalta, lähikaupoilta tuolleen perus kesätyöt yleensä irtoo.