Käytkö solariumissa keväällä, kesällä, syksyllä vai/ja talvella? Montako solariumkertaa vuodessa?

Avainsanat: solarium

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 14:42

En käytä solariumia milloinkaan. annan luomurusketuksen tulla jos on tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 14:49

En käy enää solariumissa, nuorena kävin ja minulle tuli jotain paukamia vartalooni, lopetin solariumin oton ja paukamat hävisi, nykyään jos olen paljon auringossa tulee paukamia taas, eli en ota mitään mikä minun ihoani ruskettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 15:06

Minulla oli joskus itsellä solaruim kotona, myin sen muutama vuosi sitten pois.. Silloin kun vielä oli oma solarium tuli käytettyä sitä hyvinkin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:13

En käy solariumissa,otan mitä ylhäältä annetaan.Joskus kauan sitten kokemus,että mulla tuli kuin suljetun paikan kammo-olo,ei mukava;ahdistava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:18

En ole koskaan käynyt solariumissa.Aurinkoa kyllä palvon aina kun se on mahdollista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 15:32

Jos lähden etelänaurinkoon, ja sen teen yleensä talvella. Silloin käyn polttamassa psoriani pois ja ottamaan sen verran väriä etten pala. Viisi kertaa on yleensä riittänyt. Viimeksi kävin vain kolme ja muuten kyllä niska paloi. Kotona sitten mahdollisimman paljon aurinkoa kuin vain kesällä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:43

en ota aurinkoa koti oloissa , enkä makaa etelässäkään auringossa, vaan se mikä tulee ulkona olessa niin tulee, mutta kasvot suojaan lippiksellä...kerran sain auringonpistoksen ja se oli rankka kokemus, joten kaukana solariumit ja auringort..ovat tästä kalkkiksesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 16:02

Oikealla aidolla auringolla hoidan rusketukseni kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:04

harvoin käyn.. mut ehkä just ennen jotain matkaa ja kesän jälkeen että rusketus säilyisi.. ei tuu montaa kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:01

En käytä solariumia, koska rusketus säilyy kohtuullisen hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:54

Luonnon solarium käytössä päivittäin useita kertoja. Varma ja halpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:15

Sen verran tulee reissattua, että solariumiin ei tarvitse turvautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:29

Rusketun luonnostani tosi nopeesti, samoin kuin isäni, oisko geeneis.. 70-luvulla tämä solarium-buumi oli huipussaan, jolloin itekin nuorena aviovaimona sellasen hankin, katossa olevan, ja sängylle vaan ilkosillaqan sitten köllötteleen, kaipa mie jkl rusketuksenkin sain, sitä piti ottaa viikon 'kuurina' minuutteja aina lisäämällä, en edes tiedä missä ko. värkki/härveli on, kaipa myin sen sitten jollekin?? Enää en ole käyny, annan luonbnon hoitaa asian, josko paistelis tuo luonnon aurinko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:12

En käytä solarumia milloinkaan,enkä suosittele sitä sinullekkaan,sehän vaarallinen laitos pitemmän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:46

solariumissa käyn yleensä vain ennen etelän matkalle lähtöä eli useimmiten talvella. silloin tulee käytyä n.3-5 kertaa. sit tää kotimaan aurinko saa hoitaa tehtävänsä kesällä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:53

1-2 kertaa kuussa, useinmiten vain kerta riittää. Melanooma on vanhanaikainen pelko, se on yleensä geeneissä ja tulee helposti jos on tullakseen siis sitä kautta... Kohtuus tosin kaikessa! Solariumissa on myös hyötynsä ihonhoidollisesti.