paljon maksaa pikku tatska helsingissä vaikka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 14:22

Tatuoinnin tekeminen on ammattilaisen hommaa. Näin siksi, että jäljen pitää olla moitteetonta ja hygienian pitää olla moitteetonta. Jokaisen neulan pitää olla näinä aikoina autoklaavi-pakattu. Vaatikaa, että saatte nähdä, kun neula otetaan steriilistä pakkauksestaan.
Hinta ammattitaidolla tehdyllä tatuoinnilla on varmaan koosta riippuen noin. 100:sta € ylöspäin kunnonliikkeessä otettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 14:09

käy kysymässä jossain liikkeessä.. en usko että hinnat kauheesti vaihtelee.. varmaan jostain 100e ylöspäin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 16:28

Saat sen otettua satasella, mutta katumapäälle tultuasi saat sen pois vähän useammalla satasella. Hoidot ja poistot maksavat paljon, eikä tulos ole välttämättä priima. Mieti siis tarkkaan, kannattaako.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:36

tattoo.com vai tattoo.fi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:07

tuossa yksi hinnasto malliksi

www.yazka.com/hinnasto.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:54

Niissä on yleensä lähtöhinnat, eli ihan pienestäkin joudut maksamaan. Jos alle 80e menee se lähtöhinta niin paikka ei ehkä ole kovin tasokas...