onko olemassa mitään keinoa joka estäisi tai jopa kasvattaisia uusia hiuksia jotka ovat lähteneet? olen 24 vee nainen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 18:38

Ensin kannattaisi käydä lääkärissä ja sitä kautta lähteä tutkimaan, miksi hiukset näin nuorella lähtevät (kilpirauhanen, ravitsemus, yms), ennen kuin lähtee muita poppaskonsteja kokeilemaan...

Lähteet:
tri jonin13

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 13:48

mulla lähti ihan hirveesti hiuksia viime keväänä, mutta ei ne oo tullut takaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:51

Eräs kaveri kertoi ja näytti, että on! Aineen nimeä tiedä, mutta hähen parturinsakin oli ihmetellyt tukan lisääntymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 14:01

keksimättä vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 15:09

Taas turvautuisin siihen turvallisimpaan keinoon, eli mene lääkäriin. Jos hiustenlähdölle löytyy joku lääketieteellinen syy, niin lääkäri myös osaa antaa oikeat aineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 16:08

Jos hius karvatuppineen irtoaa, ei se enää kasva takaisin. Uusia hiuksia ei synny. Näin olen ainakin ymmärtänyt.

Idan mainitsema istutus lienee ainut todellinen apu mutta kallis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 16:18

paljonko istutus maksaa???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:27

Ota hiuslisäkkeitä, tulevat halvemmaksi kun istutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:39

Kannattaa mennä lääkärille.Jos hiuksia lähtee paljon,voi olla jotakin vikaa kilpirauhasessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:17

lääkäriin, voi johtua esim hormooneista tai olla jokin sairaus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:58

hiukset uusiutuvat ihan jokaisella ihmisellä. toisilla lähtee kerrallaan tuhottomia määriä hiuksia, mutta yleensä ne kasvaa pikku hiljaa takaisin. mutta jos kyseessä on sairaus, esim. pälvi kalju, siihen ei valitettavasti ole keksitty lääkettä, vaan monet turvautuu peruukkiin. ennalta ehkäisevänä tekijänä luonnolliseen hiusten lähtöön kannattaisi kokeilla esim. Bio+ Energen shampoo ja Energen lotion, päänahkaan jätettävä hoito neste,jotka on juuri tarkoitettu naisten hiusten ennen aikaiseen lähtöön. ne hoitaa samalla myös päänahkaa ja hiuksia.