Mitä otuksia? Karvattomia marsuja? rutube.ru/tracks/1198895.htm...84a3a1f2b8

Avainsanat: outo marsu lemmikit karvaton olio suomenna venäjästä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 13:30

Kuvat ovat venäjältä ja niissä esiintyvät otukset ovat kloonattuja hamstereita, joiden perintötekijöitä on jalostamalla eri rotujen kanssa muutettu. Kyseessä on siis ihmisten kokeilu mielessä harrastamaa toimintaa, kun halutaan tietää esimerkiksi, että mitä saa kun risteyttää huoltoaseman ja suden? Siis tulee: Nestehukka

Kysyjän kommentti

Ehdottomasti paras vastaus, sillä edellytyksellä, että se on oikea!
Tuo nestehukka vähän epäilyttää, mutta sitähän minä en kysynytkään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 12:42

olipas oudon näköisiä, ja kun siellä oli vain ulkomaan murretta, niin en kylläkään osaa sanoa mitä ovat, minusta tuo naama oli hieman erillainen , kuin marsulla, mut voi ollakkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 12:49

Ohops, siinäpäs oli kumman näköisiä elukoita.. Voihan se toki ollakkin jonkin näköisistä marsuista kyse.. Hmm. Jotain jyrsijöitähän noi selkeesti ainakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 12:54

Mun mielestä kuin rottia,mutta ilman häntää.Olen nähnyt ent.Alkon alkoholistirottia, samannäköisiä otuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 12:57

Oli mitä oli, mutta inhottavan näköisiä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:23

marsuja ilman karvoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:42

Kaikkea ihminen tekee