Minkälaiset on pusakassa raglahihat?

Avainsanat: raglahihat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 11:32

Leikkaus on sellainen, että kainalosta viistosti solisluuta kohti. Erittäin pukeva hoikille naisille ja harteikkaille miehille mutta vähemmän imarteleva pulleille olkapäille :(

Raglanhihat tyypillisiä sporttisille vaatteille ja neuleille.

Lähteet:
Suomi24 nettikirjoitus

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 11:28

raglanhiha on sellainen, joka yhdistyy suoraan paidan kaulukseen. Yhdysvalloissa raglanhihat assosioituvat baseball-pelaajien pelipaitoihin.

Lähteet:
www.melankolia.net/arkistot/kulttuuri/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:36

sitä käytetän paljon myös villapaidoissa ja on helpo kutoa...noh se nyt ei varmaankaan timppaa kiinnosta, kutominen , mutta jos kuitenkin niin mainitsin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:36

images.google.com/imgres?img...sAbN9fnQCA
Klikkaa linkkiä niin näet kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:43

" Istuttamaton " hihamalli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:45

Myös takeissa löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 15:48

Raglanhiha
1700-luvulta lähtien on ollut yhtenä hihavaihtoehtona raglanhiha, jonka miehustaan liittävä sauma alkaa kainalosta ja päättyy pääntiehen; käytetään paljon esim. päällysvaatteissa

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:19

En tiedä muuta,kun raklakavennuksen,se on sellanen viisto.