Oletko tämän kilpailun aikana tuntenut kateutta niitä kohtaan,joilla on enemmmän pisteitä kuin itselläsi?

Avainsanat: kilpailuvietti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 10:37

no enpä oikeastaan.. koska monet ovat keränneet pisteitä jo ennen kilpailun ajankohtaa, joten niitä ei lasketa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 10:40

en ole. en edes seuraa kenellä on minkäkin verran pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:40

En varmasti kun en edes tiedä paljonko kullakin niitä on, en viitsi edes katsoa, ne ovat täysin sivuseikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 10:40

En tosiaankaan tunne kateutta mitään enkä ketään kohtaan. Monethan ovat pisteitään saaneet jo paljon ennen minua. Ja siihen arvontaan kun ei tarvita kuin yksi ainoa piste. Se on vaan tuurista kiinni, kuka arvonnassa voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:41

Ei ole vielä mennyt pönttö niin pimeäksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:43

en todellakaan, enkä muutenkaan tajuu tätä piste kohuu, mikä täällä velloo....ihan sama kuka saa pisteitä enenmän tai vähemmän...ja ihan sen takia , että tässä kilpailussa ei voita se joka saa eniten pisteitä, vaan kaikki ,jotka ovat ansainnet edes joitakin pisteitä, ja vaikka oisnkin saanut kaikki parhaat pisteet, mitä täällä voi saada, niin en siltikään voittaisi matkalippua.....koska en voita muutenkaan mitään...koskaan, joten siinä mielessä en kadehdi ketään, enkä muutenkaan kadehdi ketään..arpapeliähän tämä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:47

En pidä tätä minään kilpailuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:51

että vielä tässä pitäisi ehtiä muitten pisteitä kyttäileen.
( ........no kyllähän tietysti hampaat irvessä yritän saada Valperia kiinni ja öitä valvon ja pelkään että Vähäviisas menee ohi.........)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:52

Ei kuulu tapoihin kadehtia. Päinvastoin olen iloinen, jos jollakin menee hyvin. Sitä iloisempi, mitä paremmin. Kutsuin aktiivisen jäsenen kaveriksenikin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 10:53

Miksi olisin? Ei se minulta ole pois jos toinen on saanut enemmän.
Ja jos se kateus jonainpäivänä iskee, silloin sanon sopimukseni irti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:57

Minä en ole sellainen ihminen että kadehtisin toisia ihmisiä, jossain tollaisessa asiassa enkä kyllä muutenkaan. omissa asioissa on tarpeeksi huolta mitä kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:22

Ei tulis mieleenkään;huvitti NIMIM.ANONYYMIN ehdotus 2000 pistekiintiöstä/pv ja voimakkaista kommenteista, eilen.Kateus on tosissaan viheliäinen tauti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:24

en ole,anonyymi vastaajat ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:42

juu, ei sitä kannatta kateelliseksi ruveta. onni suosii sitä kellä paras onni tähän kilpailuu N:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:48

Miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:10

En ole :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:15

En kateutta mutta uteliaisuutta kyllä. Miten saa kerättyä tuhansia pisteitä kuukauden aikana on minulle vielä utopiaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:29

En todellakaan. Kivaa, että kaikilla on ja tulee pojoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:33

En tiedä toisten pistetilannetta, joten en osaa olla kateellinenkaan. Ja jos nyt kävisikin niin, että saisin lahjakortin, olisi melkoinen järjestely, jotta ehtisin johonki reissuun vielä. Huh, huh... Oikeastaan on ollut hauska seurata, millaisia napsulaisia täällä napsuttelee ja millaisilla asenteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:49

En todellakaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:44

Olen silloin, jos olen huomannut, et ne (pisteet) 'viekkauel ja vääryydel' hankittuja, ei luonto anna periks/tai ei tarpeeks ns, kilpailuviettii itellä (vaik muis peleis kyl on), vastailla niitä näitä (=juu, on, ei, en tiedä, jne.), vaan halu on ain auttaa ko. kysyjää mikä kysymys milloinkin kelläkin on.. luulin, et se on tään Napsun tarkotus ja siks tähän silloin kun liityin ihastuin; rehellist väkee...

Lähteet:
napsukokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:06

tuotas, tuotas, kokematon tilanne, mutta en todellakaan masennu vaikka porhaltaisitte joukolla ohi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.04.2009 - 12:41

Mie en ainakaan ole enkä tule tuntemaan kateutta. Hölmöähän se olisi tällaisesta asiasta kateellistua. Elämä on muutenkin liian lyhyt kadehtimiseen siitä mitä muilla on ja sinulla ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:09

ai onko tää jotain kilpailua..hmm..en kyllä kilpailun takia pisteitä keräile, enkä ees ole käyny kattelee mitä kelläkin on. mulle tää on vaan HUPIA HUPIA:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:26

Aloitin kilpailun innostamana, mutta tää olikin oikeasti todella hauskaa. :) Ei kateutta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:58

Kaikesta sitä nyt vielä kateellinen pitäisi olla... en ole yleensä katellinen kellekään yhtään mistään. En tiedä minkä verran itselläni on pisteitä, näkeekö sen jostain.