Kun tämä lahjakorttikilpailu on ohi,aiotko vielä jatkaa Napsussa aktiivisesti?

Avainsanat: kilpailuinnostustako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 10:33

Miksi lopettaisin napsuilin siihen. En ymmärrä nyt ajatustasi lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 10:32

aion

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:37

En minä täällä napsussa minkään kilpailun takia ole, vaan kivojen ihmisten ja saan aikani täällä kulutettua ja olen muös saanut uusia ystäviä täältä joiden kanssa yksityisesti viestittelen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:39

Ei se ole matkalahjakortista kiinni nytkään, miksi sitten Vapun jälkeenkään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:41

Aion jatkaa. Toivottavasti en voita, sillä joudun matkustamaan niin paljon, että vapaa-aikaani en siihen haluaisi käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:46

tämä on jo minulle elämän tapa ja perhe ja kakki, mutta kun kevät tuolta koittavi, niin silloin hieman vähennän tällä oloa, kun tuo putarha jo kutsuu, mutta harmi, kun on vielä lunta...mutta muuten vaikka vähän harvennan täällä oloa, niin en lopeta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:49

En pidä tätä minään kilpailuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 10:51

En tietenkään, miksi minä jättäisin kaverini jotka tuovat mielenkiintoa ja sisältöä päiviini!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:55

täällähän on niin hauskaa, ei tulisi mieleenikään jäädä pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:58

En alunperinkään tullut joukkoon kilpailemaan ja koska viihdyn niin pysyn sakissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:58

Olen ollut jäsen vasta viikon, joten en tiedä kauanko innostusta riittää. Tuo kilpailu siihen ei kuitenkaan vaikuta tipan tippaa. En pidä voittoa ollenkaan todennäköisenä.
Tämä on ystävällisin foorumi, minkä olen netissä nähnyt, niin luultavasti tulen vierailemaan täällä jatkossakin, koska haen Napsusta matkoja jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:04

Onko Vapun jälkeistä elämää?On,on ja jatkuu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 11:23

Minä ainakin ehdottomasti aion, enpäs minä täällä edes sen kilpailun takia ota aktiivisesti kantaa asioihin. Minusta on vaan kiva jakaa mielipiteitä.. Eli kyllä jatkuu, varmastikkin vuosia. Kun jonkun kivan palstan/sivuston löydän niin ei minua saa sieltä ulos kirveelläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:27

jospa sitten olisi aikaa kirjoitella nuita matkakertomuksia eripaikoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:18

Ai, onko täällä jokin kilpailu? En ole sattunut panemaan merkille.
Aion jatkaa Napsussa kilpailusta huolimatta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:43

Toki aion jatkaa, en edes tiennyt kilpailusta sillon ku liityin tähän. kiva paikka ihan joka tapaukses :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:50

Uusia varmaan tulee, aion joka tapauksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:09

Aion jatkaa :) Vaikka en hirveän kauan ole ollutkaan koko Napsussa,mutta kuten tuossa ylempänä jo mainittiin tämä on niitä harvoja asiallisia paikkoja joten tykkään kyllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 15:30

Tietenkin jatkan..tykkään niin teistä kaikista. Olette ilo ja päivieni piristys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:01

Olen vasta hahmottanut millaisia suurin piirtein aktiivi- napsulaiset ovat. Joskus kaipaan isoa naurua ja tiedän, että täältä sen voi löytää hyvässä lykyssä. En aio häippästä minnekään.

Vähentää voin täällä osallistumistani, sillä kesällä hoidetaan kukkia ja tehdään uusia polkuja puutarhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:45

En istu aktiivisesti tietokoneella kesällä. Napsuilen toki, mutta kesällä minulla on paljon tekemistä ja harrastuksia, taidan unohtaa tietokoneen hetkeksi kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 17:48

Samalla tavalla ajattelin jatkaa senkin jälkeen, eli silloin tällöin kun aikaa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:49

En ainakaan siihen lopeta, et jos voittaisin, mut muut syyt voi painaa enemmän... hmmm.... tääl on suurin osa kyl oikein iiiihanii napsulaisii ja heilt saa paljon vinkkei, vastauksii, joihin he ovagt todella panostaneet, kiitos heille, ja toki luen muittenkin kysymykset/vastaukset ja niist viel lisää infoo... oon kait sitten niin maan perusteellisen tiedonhalunen, mut kyl tääl tuo ns. yleissivistys kasvaa, joka välil ollu hukkateillä... kun tää maailma muuttuu eskosein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:45

'puolivaloilla' tässä olen jo jonkin aikaa ajallu ja samalla tyylillä varmaan jatkuukin

(oma tuurini kävi jo kesällä, joten en ole missään vaiheessa kuvitellutkaan tätä kisaa/matkalahjakorttia omakseni)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:11

Kyllä napsuttelen kisan jälkeenkin,kesällä tietysti vähemmän,kun pöytäkonetta ei voi kantaa mukanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 22:53

Todennäköisesti päivitän reissukokemuksiani ja laittelen kuvia matkan varrelta. Tiedä vaikka olisi hyötyä jollekkin, toivon ainakin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:44

Totta kai,aikani rajoissa,nyt on ollut taas kiireempää eikä ole ehtinyt joka päivä koneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:10

no todellakaan en lopeta!!!! jatkuu ihan entiseen malliin:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:27

Ei ollut tarkoitus jatkaa mutta taidan sittenkin! Mukavaa hommaa.