Millä saan kylppärin lattian saumauksen puhtaaksi?

SIIS todella sellainen aine, ettei tarvitse melkeimpä kuin vain huuhtaista perään.
Koko aamun pessyt ko. huonetta isännän pilkkireissujen jäljiltä.

Lisätty: 07.04.2009 - 10:13

Olen kokeillut: Super10, kylppärin pesuun tarkoitettua pesuainetta, ihmesientä. Sillä kyllä lähtee, mutta kipeät niveleni eivät tykkää sen kanssa jynssäämisestä.

Lisätty: 07.04.2009 - 13:30

Kiitos vinkeistä. Eipä löytynyt valtamarketeista kumpaakaan ja Pirkalta löysin kylpyhuoneen puhdistajaa. Siellä nyt saumat likoaa.
Ostin muuten talkkunaa, kun oli puhe...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 22:54

Aika hankalia. Kokeilisin kristallisoodalla, ainakin tehoaa vaikeisiin likoihin hyvin. Tiskialtaat sillä ainakin saa hohtamaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tämä aine ei taida olla kaikista kamalinta myrkkyä. Pitää kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 10:10

kokeilitko jo kloritet...? kirjoitettiinkos nyt noin ..(:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:12

Mulla on se aine.
Power Cleaner tehopuhdistaja.Myydään suurimmissa marketeissa.Suihkutat vain ainetta likaisiin kohtiin,odotat pari minuuttia ja huuhtelet.Upea tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:12

pahalta haiseva " Adritt power-cleaner active" suihkepullossa. mitähän myrkkyä lie, mutta lika lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:21

minullakin sama ongelma,,kiitos vastauksista,kokeilen kun tulen reissusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 10:29

Pirkka-puhdistussuihke. (punaista ainetta). Suihkutin keittiön seinälaattojen saumoihin. Lika senkun valui alas. Tosi tehokasta ainakin siihen tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:02

Tossa linkki sivulle josta Gristalli ja palisanteri puhuivat jos haluat nähdä kuvan pullosta, on todella se aine, jota tarvitset.
www.puhdaskoti.fi/tuotesivu?...id=1681304

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:17

Hurjia aineita. Mitähän nuo tekevät silikonisaumoille? Ne pitäisi muutenkin uusia aina joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:44

CHILIT PANG JA LIKA ON POISSA: :D Vai mikä se aine olikaan ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 13:57

Säännöllinen puhdistus heti lian ilmettyä voi auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:01

Lypsykoneen pesujauhe putsaa mitä vaan. Ja tosi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:57

Muilla ei meil lähteny liat, mut sit me hankittiin sellanen 'kone' , josta tulee vesihöyryä/vettä (mie tääl blondina taas vastaan, kun ukkeli lähti maalle, höh), se on oikeesti joku ikkunanpesulaite, mitä kannetaan olalla (tosi hyyvä ikkunanpesuun kans), siitä lähtee sellanen täsmäpesu, et muit aineit ei tarviikkaan.....

Lähteet:
Jos lisätietoi haluut, nii palaahan asiaan tuos ens viikol, kun voin tarkemmin kertoo ..heh. kun tuo tekniikan ihmelapsi palaa maalta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:59

Hammasharjalla ja tahnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:44

Säännöllisesti puhdistettuna ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Puhdistusaineeksi käy kaikki kylppäreille tarkoitetut puhdistusaineet.
Suihkuta laattalattiaan, anna vaikuttaa ja harjaa. Siniltä löytyy näppärä harja juuri tähän tarkoitukseen.