Undulaatti vai seeprapeippo?

Tiedättekö kumpi olisi helpompi tai mukavampi??

Avainsanat: peippo seepra undulaatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 09:19

ihan saman verran työtä on molemmissa, mutta seeprapeipot laulaa kaunniimmin ja taas undulaatin saat aika kesyksi, jos ostat ihan poikasen....molempia on hyvä olla vähintään kaksi...jotta ne ei kyllästy ja on kavereita.....välttämättä ne kylläkään ei tule toimeen, joten jos mahdollista niin osta samasta paikasta, jotka jo vois olla kaverit...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 09:20

en tiiä yhtään helppoudesta mutta undulaatti ainakin on helppo ja pieni, nukkuu yösnä: ) on siit senverran kokemusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:41

Ei kumpaakaan.Inhoan ja pidän eläinrääkkäyksenä linnun pitamisessä häkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:51

Niissä kummassakin suurin piirtein yhtäpaljon huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:59

en tiedä, mutta ottaisin ennemmin undulaatin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:04

Se kumpi on yöllä hiljaisempi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 10:18

Molemmissa kova hoito. Ovat mahdottomia sotkemaan. Häkin ympäristö aina täynnä siemeniä. Yöllä ovat kyllä hiljaa, kun laittaa häkin päälle jonkun peitteen. Aikuiset undulaatit huonoja kesyyntymään.
En ottaisi kumpaakaan, jos minulta kysytään.

Lähteet:
Läheltä seurannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:20

kyllä undulaatti olis mun valinta. mutta en jaksas kyllä lintujen siritystä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 11:16

Minä ottaisin varmaankin undulaatin.. En tiedä kumpi sitten olisi lemmikkinä helpompi tai parempi vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:19

Ei enää lemmikkejä. Olen siihen aivan liian paljon poissa kotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 12:56

Lemmikit kyllä,mutta linnut...ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 14:02

kondorikotka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 18:14

Peippo ennemmin. Ehkä. Linnuissa kyllä oma vaivansa. En suosittele kumpaakaan, linnuille on tylsää olla häkkilintuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 19:01

Meillä on kaksi undulaattia. Päivisin kun ollaan kotona saavat lentää vapaana. Nopeasti kesyyntyy jos jaksaa vaan yrittää. Ihania lintuja! Ja nukkuvat yönsä, eikä koko aika laula... En vaihtaisi pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 11:36

seeprapeippoja,ne laulavat nätisti ja meillä ne nukkuvat koko yön ilman mitään peittoa häkin päällä...