pitäisikö olla päivittäinen pistekiintiö?

olisiko järkevää jos täällä ois sellanen kiintiö ettei päivässä voi saada ihan järjettömästi pisteitä? olis kaikilla joku enin määrä jonka vois saada pisteitä vastata vois senkin jälkee mut ei sais pisteitä. nää pyrkyrit risoo jos muutamassa tunnissa saa reilusti yli 2000 pistettä ni o jossai vikaa.
www.napsu.fi/user/4664

Avainsanat: pyrkyri huijari pisteiden metsästäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 14:39

Joku iäkkäämpi nainen oli laskenut muutama kuukausi sitten kenellä oli eniten vastauksia päivässä. Ilmeisesti sama on nyt huomannut tämän pistemania ihmisen. Miehet tuomitsevat ja naiset hyväksyvät, johtuukohan se siitä että nämä catmummot syyllistyvät vähän samaan itse. Outoa muuttaa myöskin asiallinen kysymys jollekin kateellisuus linjalle. Huoli sääntöjen noudattamisesta ei ole kateellisuutta jokainen pystyy tuohon kaikki eivät vaan viitsi alentua siihen. Jos saisin päättää poistaisin tuon tyypin täältä välittömästi. Selvästi toimii vain pojot mielessä tosi noloa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 00:22

En oikein ymmärrä kuin täällä voi huijata pisteitä ,tai sitten olen aivan tyhmä.
En ole kyllä onnistunu noin paljon päivässä saamaan vaikka olisin istunut koko päivän konella ja napsutellut.
Jos on tosi ,että voi huijata pistetä niin sitten on "ylläpidolla" aika puuttua peliin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:33

Miten on mahdollista saada 2000 pistettä niin lyhyessä ajassa? Toki paljon on samoja vastauksia samaan kysymykseen mutta ei kai tämä niin vakavaa saa olla. Hyviä kysymyksiä ja hyviä ja tarpeellisia vastauksia kyllä löytyy mielestäni paljon. Sukiksen kanssa olen samaa mieltä asiasta johon puutuit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.04.2009 - 00:41

Eipä täällä voikkaan huijata pisteillä? Tai jos joku sellaisen tavan on keksinyt niin aika hakkeri saa ilmeisesti olla.Olen vastaillut kysymyksiin, lähettänyt paljon matkakuvia, kun niitä on kertynyt aika kasa eri kohteista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:45

No vähän vahvaa nimittelyä tuossa kysymyksessä.

Kyseinen uusi napsulainen on näköjään istunut yhdeksän tuntia yhtä mittaan naputtelemassa vastauksia ja kirjoittelemassa matkakokemuksia. Siinähän ei ole mitään sääntöjen vastaista,

(vähänhän ollaan kyllä aikaisemminkin keskusteltu millaisen kuvan antaa vastaustahti 2 vastausta minuutissa, mutta jokainen omaan tahtiinsa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:45

Kerroppas konsteja,millä yli 2000 pointsia saisi joku pyrkyri,huijari,pisteiden metsästäjä.Olen uusi napsuttelija enkä oikein hiffaa temppuja,mutta jos avitat ;-)
No nysse hiffas,tutkin tilastoja ja kyllä on napsuteltu ahkerasti,pikavauhtia!!Reipasta meininkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 00:48

musta on hienoo että joku laittelee tänne paljon matkakuvia. kattelin just ja emellä paljon ihania kauniita kuvia eri paikoista. Kiva kattella.
kiva että on aktiivisia köyttäjiä tälläkin palstalla.
Onks sillä muutenkaa väliä paljon niitä pisteitä kenelläki on.
jotkut jaksailee vastailla kysymyksiin ja laitella kuvia/arvosteluja, jotkut ei. mitä väliä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:57

Aivan totta, mitä ihmeen väliä on kenellä on kuinka paljon pisteitä. Jos ite ei jaksa laitella kuvia tai vastailla kysymyksiin on jokaisen oma ongelma.
Turha on leikkiä sitten kateellista jos itse on laiskimus.
tosin voisi olla parempi jos tällä sivustolla olisi noita pisteitä ollenkaan.tulee helposti niin sanotusti "turhia" viestejä kilokaupalla kun haluaa arvoasteikkoaan korkeammaksi.. haha.
aika turhaaon tämä arvoasteikko nimittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:21

Ei,mun mielestä pitäs.Jos joku laittelee kuvia ja on aktiivinen,ni so what!Mitäs se meille muille kuuluu?Jokainen taplaa tyylillään,on aktiivinen tai ei....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:27

Monenlaisia huolia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:45

Mitä pahaa tuossa on jos laittaa paljon kuvia ja omaa mielipiteitä?
Kaikki on helppo sivuuttaa jos ei kiinnosta.
Sitten ehkä pitäisi huolestua, jos vielä puolen vuoden päästä on sama tahti yllä.
Ehkä tuo "tulokas" ja "aloittelija" eivät mairittele, koska kyse on selkeästi kokeneesta matkailijasta?
(Terkkuja kamuille =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 02:17

ei ne pisteet tyhjästä tule,sehän osoittaa aktivisuutta jos kerää paljon pisteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 04:40

Mikä ihme on kun jatkuvasti noista pisteistä vouhotetaan täällä ja kadehditaan, ei sellaisilla pisteillä ole mitään virkaa, ja sen lahjakortin voittoon tarvitsee vain 1 pojon, hämmästyttää ja kummastuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 06:47

Tuskin kukaan jaksaa ja ehtii Napsutella päivät pitkät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 07:00

ei pitäisi olla.. kaikki kerää sen verran kun ehtii päivän aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 07:10

Pistekiintiö? Ohos, kateusko sieltä nostaa päätään.
Noista voimakkaista adjektiiveista voisi kyseinen henkilö jopa ottaa nokkiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 07:53

Jo 200,sataa tekee tiukkaa,eikä niitä anonyyminä saa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 08:46

Oletko tosiaan noin lapsellinen, vaiko vain kateellinen. Vastaillaan, kysellään ja äänestetään tarpeen ja tunteen mukaan. Mitä ihmettä sillä on väliä tuleeko niitä pisteitä 2 vai 2000. Et niillä voi mitään ostaa tai saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:02

tämä on hyvä systeemi, toimii pienenä kannustimena käydä täällä.. muuten porukka touhuasi muuta. Ja kuten Maarit, sanoi, voittoon tarvitaan vain yksi onnenpotku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:48

Usein käy niin, että aloittelijalla on kuvia ja kokemuksia 'varastossa', ja kun liittyy mukaan, niin aluksi pisteitä ropsahtaa reilummin. Koska viittaat käyttäjään 'Eme', niin hänellä näyttää olevan asialliset kuvat ja tekstit, joten en ymmärrä ollenkaan purkaustasi. Kun joukkoon tulee joku, joka oikeasti antaa arvokasta sisältöä, niin miksi purnata. Itse asiassa olen iloinen, että osoitit kyseisen käyttäjän, koska näin pääsen hyötymään ja nauttimaan hänen kokemuksistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:48

hahaa...kiitos sain taas hymyn huulille..en tajua miksi anonyymi jaksaa nähdä vaivaa, sinä et saa pisteen pistettä...joten , olen ainakin itse iloinen , kun täällä on kivoja ihmisiä ja noista matkakuvista on todella kiva katsella, millaista on eri maan kolkissa, ja vielä kun ne kuvat ovat todella taidolla otettuja, niin kyllä itse niitäkin tulee sitten kommentoitua, mutta ei se pahaole...minulle on yhden hailee , kuka kerää miten pisteet, mutta anonyymit ja niiden tyhmät vastaukset ja joskus kyssäritkin jätän omaan arvoon arvaamattomaan...onneksi täällä voi ilmoitella , vastata ym..ilman mitään kattoja...joten otappa( naamiosi )ja tule mukaan pistejahtiin heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:49

Ei pidä olla kiintiötä ja 2000 pistettä päivässä tuntuu mahdottomalta luvulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2009 - 09:51

Ei tarvitse olla kateellinen anonyyminsä takana. Jos lanttu ei leikkaa tulla pisteiden hankkimiseen, niin ehkä sen verran sitä järkeä löytyy, että osaa olla hiljaa. Ei ne kavereiden isot pistemäärät ole ainakaan minulta pois.
Hyvä että on olemassa tällainen "kansanradio" jossa jokainen saa julki tuoda viisautensa lisäksi myös mielipiteitään. Eikä kysyvätkään koskaan tieltä eksy. Että näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:11

Eipäs yritetä myrkyttää ihan joka kanavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:55

"vain kateus käy yli ahneuden" luonnehdinta näyttää pätevän täälläkin

-harmi -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 11:41

Päivittäinen kiintiö olisi epäoikeudenmukaista, sillä moni käy täällä vain kerran pari viikossa ja vastailee silloin useisiin kysymyksiin. Jos jotain sellaista harkitaan niin korkeintaan viikottainen.
Mitä tulee esimerkki tapauksen vastauksiin niin itse en kyllä pahemmin arvosta vastauksia joissa ei kerrota mitään ja useimmat ovat vain yhden sanan vastauksia, täysin turhia. Kysyjänä haluan vastauksia, en typeriä toteamuksia tyyliin "emmätiiä -onxsiljotaivälii".
Jottei turhaa polemiikkia näistä pisteistä tulisi jatkuvasti niin järjenkäyttö on toivottavaa myös uusilla, ei ole pakko laittaa tuhatta kuvaa esille heti ensimmäisenä päivänä, aikaa on.
Rauhaa ja siunausta kaikille nyt ja tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 15:32

Voi tätä ihmisen kateutta.
Onkos sille väliä onko joku korkeammalla arvoasteikossa kuin joku muu.Tämä on kuitenki nettisivusto, ei mikään armeija. onneksi. ja asiallisia juttujahan hän on pistänyt.
Minusta on hienoa että jotkut jaksavat aktiivisesti laitella kuvia,matkakertomuksia, vastauksia. hieno homma!
kiitos teille aktiivisille käyttäjille! Emehän ei ole ainut aktiivinen käyttäjä täällä, jos olet huomannut?
Paljon lisää vaan matkakuvia,tarinoita, vastauksia,mielipiteitä, niitä tänne mahtuu!
Mukava lueskella kattella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 13:21

En ole samaa mieltä, ainoastaan vastausten laatuun panostaisin Napsun kehittelys, ja sinne 2 kerrosta ylemmäksi hipolle, täällä vastailee se tosi iäkäs nainen, johon varmaankin viittasit, ja mulle voi kirjottaa ihan sinneomaan 'postiinikin', eikä tehdä näit päätelmiään mututuntumal. Mut mukavaa porukkaa on tääl paljon, joten siks viel napsuttelen.... kiitos teitil.. P.s. minä EN ole tämä anonyymi-kyselijä.