*jatke toimii sittenkin? Naiset selityksiä!

WALESIN yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan komea auto parantaa miehen vetovoimaa naisten silmissä. Testin aikana naisille näytettiin samasta miehestä kahta valokuvaa - toisessa hän istui 80 000 euroa maksavassa Bentleyssä ja toisessa kolhiutuneessa Ford Fiestassa. Naiset pitivät Bentleyssä kököttänyttä äijää huomattavasti miellyttävämpänä. Kun miehille näytettiin kuvia autoissa istuvista naisista, ajokin merkillä ei ollut mitään väliä - ainoa ratkaisevat tekijä oli naisen ulkonäkö.

Lisätty: 06.04.2009 - 23:05

Tässä on ilmiselvä stereotypioiden törmäys. Naiset pilkkaavat miehiä hienoista autoista ja kuitenkin pitävät ilmeisesti siitä Bentleystä enemmän kuin miehestä? Miehet eivät välitä peltilehmästä tuon taivaallista, vaan ihmisestä, naisesta joka siinä istuu.
Nainen on sitten mustasukkainen autolle jota nainen itse ihailee? Pakkohan miehen on sitä joskus pestä, että nainen pysyisi tyytyväisenä.
Idan väite, että mies kohtelee autoaan samoin kuin rakastaan on niin pielessä kuin olla voi ainakin minun kohdallani.
Kultani on minulle kaikki kaikessa ja auto välttämätön paha jota siivotaan vain kun ajaminen alkaa vaikeutumaan. Joskus saatan vaihtaakin sen takia, koska en halua koskeakaan siihen yhtään enempää kuin on pakko.
En todellakaan makaa sen alla ja rassaa sitä!
Teinipojat saattavat tuunata autojaan, koska ovat käytännössä huomanneet, mikä naisille on tärkeää! ;-)))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 21:58

Eihän siihen selitystä tarvita: sä tulit luokseni kurvaten, Mersu autolla hurmaten!

Kysyjän kommentti

Kiitos rehellisestä vastauksesta! Tämä kysymys ei ollut tarkoitettu tosikoille. Vähältä piti, etten valinnut kuminaaman vastausta.
Muutkin vastaukset olivat kaikki oikeita, mutta tämä kuului "Hullu maailma"-osastoon ja oli siten tarkoitettu naurattamaan, eikä vakavasti otettavaksi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 22:03

Minä haluan tietää mitä niillä naisilla oli yllään, jotka istuivat koeautoissa. Voi, ukkokullat kun te ette ymmärrä miehen ja naisen ajattelun eroa.

.......ei tässä mistään automerkeistä ole kysymys....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:04

Ristiriitainen tutkimustulos, jos kerran sanotaan, että naiset rakastuvat renttuihin, mutta mulla sen katseen saa kylläkin (auton suhteen) kääntymään se komea auto, kuin se rupunen auto. Hmmm... no, nyt mie meen nukkuun... ja kattelen unia omasta rupusest primerastain, öötyjäää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:10

Jospa se komealla autolla ajeleva olisi parempi pesänrakentaja naisten mielestä. Evoluutio selittää. Koreilee ne linnutkin sulillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 22:14

Ei mitään selityksiä tää tarvitse. Siinä testissä ei varmaankaan ollut yhtään suomalaista naista katsomassa niitä ukkoja autoineen. Suomalaiset ovat fiksua kansaa, eikä se auton ulkonäkö vaikuta miehen valintaan. Näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 22:43

No ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. Ihan sama millainen auto on, tai vaikkei ole ollenkaan, kyllä se ukko on se tärkein asia, ei mitä hänellä on päällä millainen auto yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:13

Täytyy vastata näin tällaiseen juttuun, että suuri ei ollut isälläni ja hyvin olen tullut toimeen tällä nysälläni!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:33

autoa ja ihmistä ei voi verrata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 05:02

Ei minun kohdallani ainakaan, mieheni ajelee minun ostamalla autolla joka on 4 vuotta vanha tilaauto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 07:02

haha.. mulle kyllä ainakin vaikuttaa se miltä se mies näyttää, plussana tietenkin se auto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 07:11

Minä taas olen sitä mieltä että hyvä mies ei tarvitse autoa jos hän haluaa naisseuraa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 08:26

Ennen poikamiehenä ajelin romuautoilla,niin pokamieheksi meinasin jäädä,kukaan nainen ei lähtenyt niihin romuihin.Myös tapahtui tuttavaperheessä,Meidän miehellä niin huono auto,minä en lähde sen kanssa mihinkään.se nainen oli kotona ainakin kymmenen vuotta,Sitten tapahtui ihme. se mies osti lähes uuden mersun,jopa nainen lähtimukaan vaikka minne,Tämmösiä naiset on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:55

Auton merkki ja ulkonäkö ei saa minua kiinnostumaan siinä istuvassa miehestä.Turha tutkimus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 12:59

Miehet yleensä tsekkaavat myös mallin ja koneen. Jos vain merkki ratkaisee, niin sitten kannattaa hankkia esim. C180 eikä esim. E300 eräästä tähtimerkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:57

Ei meinaa merkki,ajatten ehkä juuri päinvastoin,en luota Bemari miehiin pätkääkää,ja muutenkin liiallinen auton puleeraus saa miettimään,että miehestä ei ole mihinkään.