Hei, kertokaa matkakokemuksia Riikasta. Oletteko varanneet matkan itse vai matkatston kautta? Mitä hyvää ja huonoa? Kannattaako lähteä shoppailemaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 07:29

Viime vuoden marraskuussa viimeksi lomailin Riikassa. Netin kautta suora Finnairin lento sekä varaus hotelliin netin kautta. Hotelli pieni, tosi ystävällinen henkilökunta, vanhassa Jugend talossa matkatoimiston yhteydessä, kävelymatkan päässä rautatieasemalta. Koska lomailin sesongin ulkopuolella, sain huoneen hinnalla ison sviitin. Lyhyt kävelymatka myös shoppailemaan sekä nähtävyyksiä katsomaan. Junamatkan tein Jurmalaan, ei ollut rannalla muutakuin lenkkeilijöitä. Ei mitään vaikeuksia liikkua yksin, ei kukaan yrittänyt huijata eikä ryöstää.
Pelmeniravintolassa sai vatsansa täyteen pikkurahalla, poikkesin peräti pari kertaa lounastamassa viikon aikana siellä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 01:31

Riika kaunis paikka!Meitä läks bussilastillinen matkailijoita.Mentiin eka laivalla Tallinnaan ja siitä ajettiin Pärnun kautta Riikaan.Se on vaan aika kallis paikka,mutta ruoka halpaa kilopaikoissa (ruoka punnitaan ja sen minkä syöt sen maksat).Paljon kauniita paikkoja ja talot aivan ihania.En löytänyt mitään huonoa Riikasta.Kannattaa mennä sinne! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:35

Matkatoimiston kautta nettiä käyttäen, ja sitten vapaata liikkumista Jurmalassa kannatta pistäytyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 06:19

Sanoisin, että kuka sinne lähtee kannattaa olla erittäin varovainen. Eilisessäkin lehdessä poliisi varoitti rahanryöstäjistä ja pankkikorttien varkauksista. Ovat lisääntyneet huimasti. Paikkana ihan ok. Itse en matkusta sinne päinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:57

Tilasin matkan Matkavekan kautta.Kaikki meni hyvin ja matka oli todella mukava,kuten Riikakin.