Entäs kuinkas paljon sitä rahaa pitäisi päivittäin olla ylimääräistä...

...että olisi olisi täydellisesti onnellinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 21:13

En tarvitse yhtään ylimääräistä, kunhan saa sen verran, että tulee toimeen.

Kysyjän kommentti

Asiallinen vastaus nykyaikana, Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 20:41

Kuukaudessa kun tulisi tuloa 5 tonnia olisin ihan tyytyväinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:42

Tuskinpa mikään määrä riittäisi täydelliseen onneen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:44

Minä olen onnellinen nyt, kun ansaitsen n. neljänneksen siitä mitä ennen. Ylimääräinen, mikä tuo onnen, on AIKA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:45

Minut tekisi täydellisesti onnelliseksi jos minulla olisi niin paljon rahaa, ettei minun tarvitsisi sitä ajatella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:48

Samaa mieltä Arnipoppaan kanssa,sit olis täydellistä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:50

samaan yhdyn Arnipopan ja Tepi-74:n kanssa. Rahaa pitäis olla riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:51

silleen ettei tarvis miettiä koko ajan raha-asioita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:51

Ei sitä € määrää voi sanoa mutta niin paljon kuitenkin että ei illalla lompakko olisi tyhjä jos päivällä käy kaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:55

ei tarttis olla yhtään ylimääräistä, olis sen verran vaan että pihistelemättä riittäis kaikkeen mitä onnellinen keksii tarvita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:57

Saisi olla 2000 euroa enemmän,kuin nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:03

No jos vuoden ajan sais tonnin joka päivä sitä "ylimääräistä" niin eiköhän se riittäisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:21

mikä ekujen määrä..hm..jos sitä ois paljon ois huoli mihin sijoittais, mutta ehkä sitten niin ois hyvä , jotta vois joskus haaskaata sydämmenkyllyydestä, eikä tulis morkkis, että hui taas haaskasin..enkä edes tarpeeseen...vaan kaikea mitä päähän juolahtaa ostaa..no onnea se ei varmaankaan ois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:25

Ei sitä voi summaa mainita, joskus olisi kiva olla päivä silloin tällöin ettei tarttis miettiä valintoja kauhian tarkkaan. Toisaalta sekin valinta, että suurin osa vuodesta pihistellään ja lomilla porskutellaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:29

KIyllähän sitä sanotaan ,että rahalla saa ja hevosella pääsee. Mutta kun ajatellaan kaikki on suhteellista, jos sulla on ollu paljon käytössä ,niin vaatimus vain kasvaa ja jos olet oppinu pienellä olelemaan, niin tulet jo hyvin pienelläkin ihan onnellisena päivän ja iltakin koitaa hyvällä mielellä.

Lisätty: 06.04.2009 - 21:31

Voishan sitä olla muutama satku päivälle niin sitten elämä menisi aivan piloille varmastikin, jos ei pidä päätä kylmänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:59

Joo, niin se on. Suuret tulot ja suuret menot. Pienet tulot ja pienet menot.

Nimimerkki: "Kaikki män eikä piisantkaa"-tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:17

Satanen päivittäin ylimääräistä riittäisi jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:56

Määrittele ylimääräinen... ja onni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:06

en tarvitse ylimääräistä, jos olisi enemmän keksisin tietty kohteita joille vois lahjoittaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:58

Kyllä sitä nytkin pärjäilee, ainahan extra raha on toki tervetullutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:57

Euro enemmin kuin tarvitsen niin ei pitäisi koirien laskea kintuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:41

ylimääräistä en kaipaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 02:25

ylimääräistä rahaa ei ole olemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:06

Raha ei tuo onnea eikä rakkautta,mutta se rauhoittaa.Olen tyytyväinen,jos lompakossa on joka päivä 100 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:36

ei paljo mitän, kunhan senverran on että naapurit pysyy kateellisina ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:37

Rahaa pitää olla juuri sen verran että se riittää omanlaiseen elämiseen. Mielummin minä vaihtaisin lyhyempään työpäivään kuin isompaan palkaan.

Viikko kuussa etäduunia samalla palkalla ja HETI KIITOS!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:02

Ei niitä ylimääräisiä tarvi,kunhan nyt sen verran on ,jotta pärjää.