Entä rakastatko rahaa enemmän kuin onnea?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 23:05

en vaihtaisi onnea rahaan, loppujen lopuksi mitä se rikkaus muuttaa? Ihmien ei voi asua kuin yhtä taloa kerrallaan, ajaa yhtä autoa kerrallaan, pitää yksiä vaatteita kerrallaan... rah tekee vaan tyhjän olon. Tietysti on hyvä kun on niin paljon, että jokapäiväinen elämä onnistuu itkuttomasti.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 20:34

en.. kyllä mä onnellinen haluan olla, vaikka sitten vähän vähemmän rikkaampana

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 20:35

En ja kyllä. Minusta nuo kulkevat vhän kuin käsi kädessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:37

Kyllä minä onnen tunteesta pidän, mutta iso lottovoittokin voisi onnen tunteen tuoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:39

Rakastaminen on helpompaa rikkaana, silloin ei tarvitse murehtia taloudellisia asioita tai saada riitoja aikaiseksi rahan puutteesta. Ja kuten sanottu aiemminkin niin kyllä uuden Mersun takapenkillä on mukavampi itkeä kuin vanhan Minin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:39

Onni kuin myös rikkauskin on suhteellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:39

Onnellinen voi olla rahattomanakin, näin ollu maailman sivu, eli siis onnea/onnellisuutta arvostan enemmän, jos ei sitä saa/ole, niin seuraavana varmaan ihmiselle tulee tuo rahan 'rakkaus' ikään kuin korvikkeena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:41

Kyllä onnellinen voi olla vaikkei olis hirveesti rahaa tai onnettomana vaikka olis kuin rikas tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:47

En todellakaan. Antaisin mieluummin pois rahani kuin onnen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 20:48

Rahaa minulla on, onnea ei. Kumpi tuntuu paremmalta. Rahaton onni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:52

onnea minulla on , mutta ei rahaa koskaan tarpeeksi, kun aina on unelmia, mutta hyvähän on uneksia onnellisena...joten näin on ihan hyvä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:59

Sanotaan,ettei raha tee onnelliseksi,mutta kyllä se kummasti rauhottais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:06

Onni voi tuoda rahaa ja muutakin...
Onnellisuus on eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 21:10

Onni yksillä, kesä kaikilla, ja rahaa vain rikkailla. Vai miten se menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:27

Ilman rahaa katoaa onnikin äkkiä, raha ei yksin sitä onnea voi tuoda. Molempi parempi sopivassa määrin että suhteellisuudentaju ja arvostus säilyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:32

Kyllä onni on varsin tärkeä, mutta rahalla voi sitä pikkuisen auttaa ja saavuttaa tiettyjä asioita ,joita ehkä ei muuten saakkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:54

Kyllä se nyt on vain niin, ettei me ilman oravannahkoja tulla toimeen. Ei niitä tarvitse rakastaa, mutta kylmä se tulee petissäkin, jos ei peittoa riitä kumpaisellekin.

Me ollaan niin erilailla rakettuja, että toinen kestää puutetta ja rakastaa. Toinen ei kestä ja hakee turvallisuutta joltain toiselta taholta kuin tyhjätaskulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:23

rakkauteni on rajaton, siihen sopii sekä roposet että pienet onnen pipanat

-yhteismitattomia asiaoita ei voi vertailla-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:29

Mitä onni on? Pääasia tietysti että pysyn terveenä lopun ikääni, muulla onnella ei enää väliä. En kaipaa rakkautta, opiskelen, jotta saisin joskus rahakkaan ammatin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:57

Juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:57

Mielummin onni, mitäs sitä rahalla jos ei ole onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:42

Onneni kanssa olen varakas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:07

En.Vaikka sanonta kuuluukin"Kun köyhyys saapuu tupaan,lentää onni ikkunasta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 16:11

En, Tosin ei raha pahitteeksikaan ole...

Lähteet:
Ihan oma "viisaus"....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:39

En..

Ehkä se toimii toistepäin paremmin...Onnella hankittua rahaa. Eikös tuo tekisi molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:03

En,kyllä onnellisuus tulee muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:47

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:34

en