Uskaltaako nuorinainen lähteä Fuengirolasta aamuyöllä yksin taksilla Malagan kentälle? Onko suosituksia takseille?

Avainsanat: fuengirola espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 20:33

Fuengirolasta on n. 20 min taksilla Malagan kentälle.
Tilaa taksi hotellista jos epäilet turvallisuutta. Mutta en usko että nuorellakaan naisella olisi mitään vaaraa taksissakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 20:33

no kyllä mä lähtisin jos ois pakko, mut varmasti pelottaisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:35

Olen itse liikkunut paljon taksilla espanjassa eri paikoissa yöllä yksin. Koskaan ei ole kukaan vihjaillut taksissa mitään tai tapahtunut muutenkaan mitään epämiellyttävää. Tosin olen aina mennyt taakse istumaan, enkä ole myöskään itse hakenut minkäänlaista kontaktia kuskiin. Täällä Suomessa taas saa kuulla kuskeilta kaiken maailman vihjauksia ja kommentteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 20:36

Uskaltaa uskaltaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:27

Taksilla uskaltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:34

Jos on oikea ja paikallinen taxi niin uskaltaa aivan hyvin. Kyllä taxit on luotettavia ollut Espanjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:14

Virallisella taksilla ei mitään ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 02:27

kyllä taxit espanjassa ihan ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:13

Uskaltaa.Taksit ovat Espanjassa kunnollisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:16

Itse uskalsin mennä noin 10vuotta sitten. Matka kesti noin 40min, mutta kertaakaan kuski ei sanonut mitään. Oikein hyvin meni, samoin kentällä oli turvallista olla yksinäni...