Miten täällä voi esittää kysyjän kommentin yksittäiseen vastaukseen?

Lisätty: 06.04.2009 - 19:37

Olen tainnut nähdä tällaisen;
"Kysyjän valitsema paras vastaus

PiiaPauliina85
Vastattu: 11.01.2009 - 02:48
Olen käyttänyt facebookkia nyt noin puoli vuotta, se on totisesti ihan hyödyllinen. Olen saanut yhteyden moniin sellaisiin ihmisiin, joita on vuosienn varrella miettinyt, mutta ei ole koskaan tullut otettua yhteyttä. Kiva katsella kuvia ja mitä vanhoille koulukavereille kuuluu, miltä näyttävät ja ovatko naimisissa jne. Myös vähentänyt puhelimen käyttöä siinä mielessä, että ihan päivittäisiä asioita tulee siellä sovittua niiden ystävien joiden kanssa päivittäin muutenkin yhteydessä. Mä ohitan lähes 100% kaikki ryhmät ja testit joita tulee aivan liikaa.

Kysyjän kommentti
Olen samaa mieltä siinä, että jos joku asia edistää ihmisten välistä yhteydenpitoa, niin se on silloin hyvä juttu. Eri asia sitten, että miten paljon sitä käytetään väärin."

Avoimen kysymyksen vastausta ei kai pääse kommentoimaan?

Lisätty: 06.04.2009 - 20:06

Tuo esimerkki löytyi Napsun vanhoista suljetuista kysymyksistä.
Siinä kysyjä oli kommentoinut oman kysymyksensä itse valitsemaansa parasta vastausta.
Kyllä tämä tästä alkaa avautumaan. ;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 19:23

Kysyjä (jos tätä tarkotit) voi kommentoida, vaikka kuinka monta kertaa eri vastauksiin kohdassa, 'Lisätietoja' -kohdassa, joka heti siinä esittämäsi kysymyksen alapuolella.

Kysymykseen vastaaja taas voi kommentoida oman vastauksensa kohdassa: 'Uusi lisäys kysymyksen tietoihin' -osiossa, joka näkyy vastaajan vastauksen alapuolella olevassa kohdassa.

Kolmas vaihtoehto on lähettää henkilökohtainen viesti ko. henkilölle, jos hän ei ole esiintynyt anonyyminä.

Lisätty: 06.04.2009 - 19:54

Luulin, että tarkoitit Napsua, vaan tarkoititko Facebookia? Siihen en sit osaakaan vastata, kun vasta itteni sinne tälläsin, enkä ymmärrä siit mitään, on niin sekava (toista kuin Napsu):)

Napsussa avoimen kysymyksen vastausta pääsee kommentoimaan kyllä (jos on ite laittanut jo vastauksen ko. kysymykseen just tuos 'uusi lisäys' -kohdassa, mut ei tosiaan mitään haukkumisii voi laittaa, muuten Napsun ylläpito poistaa sen sun koko vastaukses, mutta rakentavaa sellasta tietty voi... hmmm oonkohan mä nyt ihan ulkona kuin lumiukko.... nooo...

Lisätty: 06.04.2009 - 20:27

Valitessaan parasta vastausta omaan kysymykseensä, on kysyjällä mahdollisuus kommentoida valitsemaansa parasta vastausta vastausta Napsussa nykyään (tämän vuoden uudistus)

Kysyjän kommentti

Selvisi, kun ensimmäinen oma kysymys tuli kommentoimisikään. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 19:57

Lähettämällä sille vastaajalle henk.koht. viestin. Mutta sitä ei voi anonyyminä tehdä. Täytyy olla kirjautunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:25

niin että lisää vastauksia, komentoi kysymyksiä...meniköhän nytkään sinne päinkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 10:18

Kommentoi lähettämällä kysyjälle viesti.