(Uhka)rohkein tekosi? Sellaisen vielä puuttuessa millaisesta olet unelmoinut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 23:01

uhkarohkein tekoni oli kolmisenkymmentä vuotta sitten tapahtunut avioituminen vieraan naisen kanssa, ainakin tää alku on mennyt hyvin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 17:41

Uhkarohkein tekoni (ehkä)oli pikku poikana, kun härnäsin aidan raosta koko kesän naapurin pässiä ja se pääsi sitten syksyllä aitauksestaan karkuun. Eikä muuta kun suten mun kimppuun ja minä sisälle karkuun minkä jaloista pääsin. Sain oven juuri ja juuri kiinni, kun takaani kuului pam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 17:47

On edessäpäin ja tulee eteen yllättäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 18:05

Uhkarohkein haaveeni on päästä joskus riippuliitämään tai laskuvarjolla leijailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:13

haaveena ois paljon, mut kaikki korkea on multa uhkarohkeeta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:15

Wau, RamsesIV,älyttömän hyvä,mutta vaikea,jos/kun ei halua paljastaa koko sisintään.
Mun unelma(tiedän,että EN VOI sitä KOSKAAN toteuttaa,mutta...) olisis Atlantin ylitys huvi/purjeveneellä miehistön kanssa,tietysti.Ajatus viehättää vimmatusti,mutta tiedän omat rahkeeni.
Tähän astisista rohkein kait,viime reissulla(Dominica) kiipeileminen liukkaitten kallioiden&kivien reittiä ja voimakkaasti virtaavan joenylityksien jälkeen sademetsän vesiputouksen luokse pääseminen ja sama reitti toisinpäin takas,jälkikäteen funtsien oli uhkarohkea homma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:19

Thaimaassa kuljin shortseissa paljain jaloin kun polku vähitellen muuttui viidakoksi. Jatkoin silti valitsemallani polulla.
Jälkeenpäin vähän hirvitti millaisia puremia toiset olivat saaneet kylässäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 18:21

Taistelin joutsenen kanssa. Sattui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:31

olin pienenä serkkuni mukana maalla pyöräilemässä (istuin itse tarakalla) kun serkkuni sai inspiraation ja rupesi härnäämään pellolla olevaa sonnia. silloin minusta lähti ääntä kun huusin että polje polje äkkiä kotiin (kun se sonni täyttä laukkaa könysi meitä kohti).. mutta toteutuksen alla on vielä benji hyppy. oli tarkoitus että sitten kun menen naimisiin niin miehen kanssa hypättäisiin..mutta isäntä on sanonut että yksinään saat hypätä. (hän pelkää korkeita paikkoja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 19:01

Toinen avioero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 19:29

Marokossa Atlasvuoristossa tein päivän retken muulilla ratsastaen pitkin vuorenriteeseen lovettuja polkuja, joita pitkin kävelykin olisi tuntunut arveluttavalta.

Matkaan lähtiessä ei ollut aavistustakaan mihin menin ja sitten kun todellisuus valkeni, ei paluumahdollisuutta enää ollut.

Eläissäni en ole kokonaista päivää yrittänyt olla niin tosissani hyvää pataa minkään elikon kanssa.

Ei todellakaan ollut mikään unelmareissu.

(paikallinen beduiini opas ratsasti aasilla, mutta minä olin liian isokokoinen pikkuruisen aasiparan selkää ja siksi minulle hommattiin muuli)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 19:47

Nuorempana usein ajattelin kun Kaivopuiston rantoja kiertelin, että voi kun pääsisi joskus uimalla johonkin kauas. Olin kai kuullut Englannin kanaalin yliuintiyrityksistä. En siihen enää pystyisi, mutta nuorempana oli tosi kiehtova ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:01

no on se aika rohkeeta lähteä yksin amerikkaa kiertämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:17

Kyllä on myönnettävä kuin, hektor10 että toinen avioero oli aika paukku ja jälkeenpäin se on ollut aikamoinen helpotus ja taakan pois heittäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:26

on edessäpäin, mutta pidän kyllä aikamoisena urotekona synnyttää neljä lasta ja, että kome niistä on jo "omilla jaloillaan" kahdella vakityö ja urotekona on selviytyminen omassa elämässä monista vastoinkäymisitä huolimatta:9 nyt hyvä virka ja elämä tasapainossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:29

Rohkeimmat tekoni varmaan liittyvät ystävieni auttamisiin, oli hätä mikä tahansa... Ja tyhmin tekoni ( rohkeeta kai sekin ) on muutaman vuoden takainen banaaniveneily. Ja yksin asuntolainan ottaminen oli musta aika rohkea veto :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:41

Messilän rinne syöksylaskulla alas ja punaisen kortin saattelemana ulos koko paikasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 21:04

Ovesta ulos astuminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:44

En keksi mitään uhkarohkeeta. No penskana hyppäsin laitumella lehmän selkään seurauksena että se juoksenteli häntä pystyssä pitkin poikin laidunta ja koetti saada minut selästään.

Biisonilauman ajaminen voisi olla aika rankkaa. Siellä painellaan ratsain niiden perässä ja niitä eläimiä pitää varoa, ettei joudu niiden eteen. Amerikassa niitä ajetaan näin kokooja-aitauksiin teuraaksi vietäväksi. Se olisi sopivan jännää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 02:10

uhkarohkeita tekoja on paljon,esim.kun etsin vietnamin viidakosta thörnin helikopterin putoamis paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:35

Se mistä haaveilin ja joka oli myös rohkein oli reppumatka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:40

Interrail-reissu ja ulkomaille töihin lähteminen.