Mitä asioita pidät elämässäsi arvokkaina ja tavoiteltavina? Miksi?

Avainsanat: arvot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 14:39

Arvokkain taito on elää hyvänä ihmisenä ja tavoittteena jäädä sellaisena ihmisten mieleen vielä täältä lähdettyään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 14:35

en mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 14:46

Tavoiteltavaa ei tässä vaiheessa enää ole, mutta jos jään yhdenkin ihmisen mieleen kunnon ihmisenä, niin se riittää. Terveydestäni huolehtiminen taitaa olla nykyisin ainut asia, jota pidän tärkeänä itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:04

Rehellisyys, hyvä ihmisenä.. Siinä on asiat jota minä arvostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 15:21

Teinitytön saattaminen kunnolliseksi aikuiseksi omalla esimerkillä. Jos siinä onnistun, niin muuta en sen lisäksi kaipaa, kuin että en sotke toista kertaa ihmissuhdettani. Mammona on tietty kivaa, mutta vähemmälläkin pärjää. Sen olen käytännössä testannut, enkä halua enää "oravanpyörään" pelkästään rahan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 15:51

rehellisyyttä ja rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 15:55

arvokasta elämässä->
- hyvä terveys ja sen säilyttäminen
- koti
- sisarukset, ystävät

-> tavoitteena elää elämänmakuista elämää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 16:24

Kyllä ensinnä tulee terveys ja sen vaaliminen ja ystävät ovat hyvin tärkeitä elämässä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 16:38

Minä haluaisin, että lapsenlapseni muistaisivat minut mummina isolla ÄMMÄllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 17:19

Onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 17:48

Aikoinaan yrittäjäkurssilla ollessani opettajamme sanoi meille oppilaille, että tärkein asia minkä takia haluatte yrittäjäksi on ansaita rahaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 17:54

rakkaus ja rauha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:23

Omasta terveydestä huolehtiminen,kukaan muu ei sitä tee.
Mun perhe on kaikki kaikessa.
Omat hyvät ystävät ja niiden piiri tukevat olemassaoloa.
Koti,mutta loppuelämäkseni senkin voisin perustaa muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:57

Omat lapset ja heidän kokonaisvaltainen hyvinvointinsa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:57

Toimeentulo, oma terveys. Kun itsellä menee ok, voin sitten välittää muistakin. Jos joskus olisi minunkin vuoro...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:19

jos voisi jatkaa elämänsä loppuun asti terveenä oppimisen ja jakamisen tiellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:59

hyvä vanhemmuus. vaikkei aina kiitosta saisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:07

Munkin linjoilla: ei (juuri) millään ole mitään väliä, noin lopputuleman kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:23

Mielenrauha ja terveys. Usko huomiseen ja tulevauisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:01

Vapaus, rakkaus, terveys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:30

taito elää itse mahdollisimman tyydyttävästi muita polkematta tai loukkaamatta