Oletko pääsiäsiminen? tykkäätkö laitaa koristeita ja kukkasia pääsiäiseksi???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 14:17

Minä olen laittanut jo pääsiäisliinat, tipuja ja pupuja on pöydillä ja keltaisia kynttilöitä olkkarin pöydällä, servetit on keltaisiin vaihdettu. Minulla on joutoaikaa tuollaisia hössöttää ja kun olen niin paljon kotona niin kausi värit on vaihtelua sisustukseen.

Kysyjän kommentti

Kiva hössöttää kun on aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 14:16

Kukat hankitaan, munat maalataan,tiput ruokitaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:24

Juu,pidän pääsiäisestä!Ja kukkia ainakin ostan ja suklaamunia syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 14:37

Juuri askarten pääsiäiskortteja. En enää laita kuin ihan vähän väriksi pääsiäistä. Keltaista liinaa ja servettejä. Muutama posliinipupu ja ja pörrötipu. Ne riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 14:43

En laita mitään pääsiäiskrääsää esille, en edes kukkia. En ole perinteiden noudattaja laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:05

Eipä täällä koristella. Jotain suklaata saatan ostaa mutta siihen se sitten jääkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 15:34

Pidän pienimuotoisista perinnejuhlista, mutta en krääsästä ja hössötyksestä, vaan ne täytyy valmistaa henkisellä tasolla.
Hyvä ruoka toki kelpaa. Tilaan ehkä pitopalvelusta jotain, että pääsemme juhlatunnelmaan ilman perinteistä raatamista.
Kukkia täytyy aina olla, joten jokunen uusi teemaan sopiva tulee hankittua.
Jokainen saa tietysti hankkia mitä itse haluaa ja toiveitakin otan vastaan. Eli ei tässä aivan laistamatta taida taaskaan selvitä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 16:05

no enpä oikeastaan tykkää eli en ole pääsiäisihminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 16:08

Meillä oli jo "Pääsiäinen" nyt menneenä viikonloppuna.Torilta ostin 2punttia valkoisia tulppaaneja ja sillä tavalla tuli kotia koristeltua ilman tipuja ja munia,mutta itse pääsiäisen vietän töitä tehden,et sillee...

Lisätty: 06.04.2009 - 16:09

Kysymykseen,oletko päääsiäisihminen,vastaan etten ole,enkä vappu-tai juhannusihminen,enkä kait jouluihminenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 16:23

Ennen kun olin Suomessa vielä, niin kyllä sitä pääsiäistä koristeltiin ja laitettiin, mutta nyt on jääny tois sijaiseksi hommaksi koko pyhätouhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 16:42

laitoin ruohon joka on lattialla poikia varyen josko ne söis sen ,..paritipua ja suklaaminia kulhossa lastenlapsille ,jos tulevat ja keltaisen tulilatvan ostin siihen..terassilla narsissit paleltui, enkä vissiin uusia osta...joten en ole mikään himottaja minkään suhteen..joulun, vapun, juhannuksen ,pääsiäisen, äitienpäivän ja mitä niitä nyt ikkää onkaan...niin ei mitään suurta, tai ei sit lainkas...kukkia ostelen pöydälle, mutta ei siihen tarvita kuin perjantain ja siistin kodin...ostan itselleni ikään kuin palkaksi, kun olen siivonnut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 16:43

Minulle pääsiäinen on juhla, jonka takia laitan kukkia ja joitakin koristeita esille...en minä ole oikeastaan minkään juhlan juhlaihminen, mutta lasten takia haluan vaalia perinteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 17:19

suklaamunat on ihania! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:10

en yleensä ikin saa aikaseks. nyt ajattelin eka kertaa munat maalata ja ihan jo tänä iltana =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:40

Kyllä olen.Koen,että pääsiäisestä alkaa kevät on ihana laittaa kaikkea pirteän väristä hömpötystä esille.Rairuohot täällä rehottaa jo kummasti,tiput ja lapsen tekemät koristeet somistavat huushollia.Narsissit ovat kukkeimmillaan :) Ja seuraavaksi sitten ootellaan vappua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:59

Eipä koristella. Vuosikausia olen ollut pääsiäiset töissä. Lapset saapi koristella virpomisvitsojaan ja maljakkoon päätyvät, muuten ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 19:19

Tuos pari vuotta sit, osteskelin tiimarist pääsiäishommeleit, savitipuja, maalattuja munia (painavia, en tie mist tehty), laitan samoihin alustoihin, mis jouluna tuikkuja oli, + sellasii ikkuna/ovi koristeita, pääsiäiskranssi seinäl, jos ruskeita munia ja metallikehikot (voi histi kun vaikee kuvailla näit), ja sitä ohraa + vihreit ruokaherneit itämäs, 'kevätverhot' laitoin eilen kyökkiin (huom. silitin ne pesun jälkeen ihka ite, heh), sit on sellasii keltasel/vihreel huovutettui alustoja, joihin laitan jotain pientä pääsiäismunia, tms, jos vaan kissat antaa taas olla rauhas, saas nähä.. tulppaaneist tykkään tähän vuoden aikaan, voip olla et ostan niit jos halvennuksella saa, en itekään, vähän niin kuin ciby ja joku muukin, jot en mikään pääsiäis fanittaja, mut kun se tuo sen kesän niin tuohon silmien eteen, kun vähän laittaa jotain rekvisiittaa esille, eikös jookos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 19:54

No mun ei ole tarvinnu paljoa koristella eikä muutenkaan hössöttää näiden juhlien kanssa, muut on hoitaneet asian puolestani. Jos se olis pelkästään minusta kiinni, taitais jäädä melko vähäiselle koristelut, mutta toisaalta olen tietty oppinut elämään tämän rekvisiitan joukossa ja jos tulee se koristelematon pääsiäinen, niin taitais tuntua että jotain puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 22:59

Olen koko pääsiäisen töissä, en ehdi laittamaan mitään. Tykkäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:22

munien maalaus on mun mieluinen erikoistehtäväni pääsiäisenä, vuosien varrella olen kehittynytkin siinä aika taitavaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:00

En ole pääsiäisihminen. Aika turhalta juhlalta vaikuttaa. Mutta kun tarkemmin rupeaa mietiskelemään. eikös ne kaikki meinaa vähän nykyään olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:08

Juhla ei oo turha, mutta menettänyt merkityksensä...