Mitä tekisin teräs-saunapadalla???Kun ei ole käytössä.

Padan korkeus 96cm leveys 52 cm kertaa 52cm. reilu tulipesä.
Olen meinannu viedä kaatopaikalle..Antakaa vinkkejä..KIITOS...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 12:58

Myy se kaupan ilmoitustaululla, huutonetissä tai keltaisessa pörssissä. Tulet yllättymään kiinnostuneiden määrästä.
Kukkia en mokomaan laittaisi.

Kysyjän kommentti

Kiitos neuvosta..ja kiitos muillekkin vastanneille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 12:34

Reikä pohjaan ja kukkia kasvamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:36

Perinteinen näyttävä ja kaunis kukkapata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:37

Minullakin on sellainen aivan uusi varastossa ja nyt kesällä ajattelin kukkia siihen laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:39

Myy se tarjousten perusteella jossain. Älä ainakaan hävitä tai laita kukkia vielä, sellaisissa keitellään rantakalaa tai muita nuotiojuttuja. Mökkiläiset ostavat varmasti sen himona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:39

Laittakaa myyntiin joku varmaan tarvitsee,teräs on arvokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:54

Siitähän saa vaikka savustuspöntön tai värjäyspadan (kasvivärjäys, kesällä keittelet ulkona ).
Kaatopaikalle ei kannata viedä, jos itse ei keksi käyttöä, laita marketin seinälle myynti-ilmoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:19

Sopiva kylpypaljuksi pienelle inehmolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 14:31

Minulla sellainen on käytössä ulkona kasteluvesiastiana. Kattorännistä valuu suoraan sadevedet siihen. Tein vielä vapalangasta ja hyttysverkosta siihen kannen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 14:39

Kukkapatana olisi hieno, mutta kannattaa ensin yrittää myydä jollekin mökkiläiselle, kuten minäolense nimimerkki ehdotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:41

eikö teistä kukaan ole savosta,,siellä siinä tehdään muurinpohja lättyjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 16:16

Jops vain mahdollista niin siitähän saa hyvän kukka ruukun ja voihan siinä muutakin kasvattaa, vaikka mansikoita kesäisin
Tai ihan mitä vaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:08

laita myyntiin =) jotkut sitä varmasti kaipaavat ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 19:15

kaunis kukkapata, jos haluat puhdistaa niin siihen käy hyvin saunasasu ja ihan tavallinen astianpesuaine....... hyvä huuhtelu päälle niin......taas 20 vuotta menee kuin "vääräraha"

Lähteet:
Kokemusta on..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:05

vanha pomminvarma konsti:

Ostarin ilmoitustaululle lappu, "myydään nopeimalle tarjouksen tekijälle sopuhintaan" , eikä aikaakaan kun noutaja tulee

(itse myin aikanaan 'vanhaa pystypakastinta markan litrahintaan' ja tuli melkein tappelu siitä kuka saa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:26

räystään alle sadevesien keruuseen ja kasvimaalle saa vettä:)