Päihteetön eurooppa?Koska se ihanuus koittaa, ettei koko EU:ssa sallita enää mitään päihteitä?

Avainsanat: kannatan päihteiden täyskriminalisointia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 11:33

Olen täysin samaa mieltä.Kannatetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 11:39

Luulen ,että ei ikinä vaikka toivosi mitä,jossain nurkalla aina joku valmistaa koti aineita,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:40

Utopiaa!
Kunhan saataisiin edes 0-toleranssi tieliikenteeseen.

( Entäs kolmiolääkkeet? Jonkinlaista päidettähän nekin. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:42

Kannattaa ja toivoakin voi, mutta sellainen ei onnistu koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:44

Jos tämä kiellettäisiin, siitä tulisi varjoilmiöitä, mm. salakapakoita. Päihteiden liialliseen käyttöön pitäisi olla paremmat aseet, esim. alkoholistia ei pysty viemään pakkohoitoon, vaan hän saa terrorisoida lähipiiriään mielin määrin. Jos joku on todettu alkoholistiksi jonka kierrettä ei voi katkaista kukaan lähimmäinen, pitäisi olla laitos joka poimii holistit talteen ja antaa valistusta ja hoitoa heille. Hullut voidaan korjata talteen pakolla, miksei alkoholistitkin, koska käyttäytyvät samalla tavalla, jopa vaarallisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:45

ei onnnistu koskaan..on liikkaa kaikkea huumet ym...mutta liikenteeseen EHDOTON 0 ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:49

Et sitten aivan vähään tyydykään. Arvaan, että sinulla on näin maanantaina perustellut syyt toiveeseesi? Näillä näkymin ei toiveesi taida toteutua aivan lähiaikoina, joten lienee helpompaa pysyä kaukana (liika)käyttäjistä.
Minun maailmani ei siihen kaatuisi, mutta mökkisauna ilman yhtä tai kahta olutta tuntuisi alkuun oudolta. Olen kokeillut vettäkin, mutta jotenkin se ei toimi yhtä hyvänä janonsammuttajana.
Tupakkakielto on sentään aika hyvällä mallilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:51

toivottavasti pian

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:25

Ei sellaista saavuteta. Viinan salapoltto alkaa välittömästi, kun alkoholipolitiikkaa tiukennetaan tietyn rajan yli. Salakuljetus jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 12:31

Saahan sitä ihmettä toivoa, mutta ei tule tapahtumaan koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:32

höpö höpö...
Ei koskaan saavuteta tuollaista, eikä siihin edes pyritä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:05

Perinteisissä EU-maissa ei voitaisi edes ajatella elämää ilman viiniä tai olutta. Tietysti niiden saatavuuteen, mainostamiseen ja käyttöön voi tulla rajoituksia, mutta kieltoa tuskin tulee ikinä. Sen sijaan nykyisenlaisen tupakan täyskielto tullee melko varmasti lähivuosikymmeninä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:09

Huumeitahan jo säädellään aikas hyvin lain merkeissä. Jos taas tupakka ja alkoholi kielletään kokonaan, niin miettikääpä kuinka paljon työpaikkoja siinä menetetään? Jos ette ole miettineet, niin kannattaisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:24

Ihmeitä toivotaan, myös ruokaa niille , joilla ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:07

Toivottavasti ei ikinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 15:17

ei koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 17:26

en usko että koskaan. vaikka kriminalisoitas, ei sitä kaikki tottelis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:19

Täysin utopiaa, ei koskaan.
Hectorin sanoin:

vaikka paremmaksi kaikki muuttuu,
silti hyväksi ei milloinkaan

Kun ei oikein tahdo onnistua edes tuo urheilukaan ilman kiellettyjä dopingeja .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 20:36

Kaikissa asioissa olen karttanut näitä ääripäitä, jos asia ei itelle sovi, niin miksi se pitäisi poistaa kaikilta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:59

Toivottavasti ei ikinä.