Teetkö munavoita pääsiäiseksi?Minä teen röpörieskaa ja munavoita.

Avainsanat: munat voi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:08

Munavoita, karjalanpiirakkaa.. Nam

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 11:04

mikähän ois röpörieska..? olen itse tehnyt perunarieskaa, eli muusia ja ohrajauhoja ym..ja siihen kyllä teen kans munavoin..ja karjalanpiirakoille...joskus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:05

Taisin joskus silloin tehdä, kun meillä oli omia kanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:08

En tee,mutta kuulostaa hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:10

En ole vielä varma teenkö. Mutta munia pitää keittää tyttö tykkää niitä vielä värjäillä. Mutta hyvää se kyllä on karjalan piirakan päälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 11:13

En tee munavoita. Syön pääsiäisenä samoin kuin arkenakin. Ei mitään ylimääräisiä tekemisiä tai syömisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:46

Karjalan piirakoille teen munavoita, mutta annahan nyt ohje siihen röpörieskaan, kiitos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:52

en tee.. mutta kuulostaa sun tekeleet hyviltä.. vois tulla vähän maistelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:27

Olen pääsiäisen töissä, varmaan kaurapuuroa tai muuta köyhäilysapuskaa vrt kurjuuden maksimointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:31

Munavoita tulee aina välillä tuttavilta karjalanpiirakoiden kera.
Itse en ole sitä tehnyt aikoihin vaikka tarvikkeet on aina jääkaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 13:40

En tee pääsiäiseksi munavoita,munat syödään keitettynä.

Munavoita teen karjalanpiirakoiden kanssa.
Nykyään olen vähän keventänny munavoita raejuustolla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:26

Juu teen karjalanpiirakoitten seuraks munavoita johon lisään raejuustoa ja valkosipulia,nam :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:27

Munat munina, voi voina,rukihinen limppu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:38

Ajattelin tilata ruoat pitopalvelusta. Elämä kun on juhlimisen arvoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:26

en tee mitään erityista, tavallista ruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:12

Samat eväät, ihania.