moi napsulaiset tänään sit vuosi lisää ikää. vietättekö itse välivuosia juhlien, kutsuja lähetellen?Nyt pitä Simo Silmun laulaa.

Lisätty: 06.04.2009 - 12:17

KIITOS KAIKILLE KAVEREILLE JOTKA MINUA ONNITTELITTE.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 11:10

Tänä aamuna...

... olet jättänyt taakse kaiken menneen
ja niin valkeni loppuelämäsi ensimmäinen päivä.

Se on uusi alku uusine mahdollisuuksineen.
Se on annettu elettäväksi täysillä.
Iloittavaksi ja nautittavaksi.

Sinä määräät purtesi suunnan.
Olet oman elämäsi kapteeni.

Lainatuin lausein - lämpimästi onnitellen.

"Ida"

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä synttäri onnittelusta sinulle kun muistit minua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 10:30

Sylintäydeltä onnea sinulle! En vietä itse välivuosia enkä täysiäkään, kun en ole juhlaihminen ollenkaan. Koetan kiertää toistenkin juhlat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:31

en pidä välivuosia, mutta pidin kun täytin pyöriät....ja jos vielä näitä elonpäiviä riittää niin pidän kyllä taas ,kun tulee pyöreät, oli niissä juhlissa niin hauskaa.....joskos ois seuraavissakin...:) PALJON ONNEA SINULLE ja kaikea hyvää päivääsi..!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:37

Aurinkoista synttäriä sinulle Tuulikki58!!!!!Kaikkea hauskaa!!.
En vietä pahemmin mitään päiviäni,muuta kuin vapaapäiviä,toisinaan ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:46

Onnellista syntymäpäivää sinulle Tuulikki.Itse en juhli syntymäpäiviäni,viiskymppiset kesti viikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:06

Täytin tuossa äskettäin 60.v enkä pitänyt mitään päiviä,yksi veli oli tulossa,mutta hän tuli kipeäksi ,niin se oli ihan hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:08

Aurinkoista syntymäpäivää Tuulikki!
Välivuosia emme juhli kovinkaan, täydet kymmenet täytyy juhlistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:09

Lämpimät onnittelut!Kyllä vietän kaikki syntymäpäivät ja kesällä nimipäivänävi pidän oikein suuret kutsut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 11:11

Oikein paljon onnea sinulle.
En vietä välivuosia enkä pyöreitäkään. En tykkää yhtään juhlia syntymäpäiviä. Ne on muita varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:31

Lämpimät onnittelut sinulle, kohta sinä saat minut kiinni, vaikka minä jämähdin 30 v, enkä välivuosia juhli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:35

Paljon onnea kahmalokaupalla! Kyllä "välivuosiakin" kannattaa juhlia! Jokaista mukavaa päivää kannattaa juhlistaa, oli sitten merkipäivä tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:52

Onnea!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:28

Lämpimät Onnittelut! En vietä päiviä ollenkaan. Tulevaisuuden 50v myös vietän jossakin hiekkarannalla makoillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 13:14

onnittelut! en hirmummin juhlista väli enkä täysiä vuosia..kahvit keitän jos joku sattuu kyläilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:28

Jokainen päivä on juhlan arvoinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:29

Onneks olkoon synttärien johdosta!Minä vietän niitä jokavuosi,kun kummiskin rakas perheeni änkee niihin ja on kiva viettää niitä perheen ja ystävien seurassa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 15:52

suurmoiset onnittelut =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 17:12

www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc

Onnea paljon!

15-vuotias pojantytär pitää tästä laulusta paljon ja meidän synttäreillä lauletaankin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:27

Olen vähän myöhässä onnittelun kanssa. Paljon onnea vaan kohta täysille kymmenille sinäkin.
Minä täytän vuosia juhannuksen tienoilla,niitä pitää varmaan pitää lähimmäisille. Kun tulee ikää 5:teen päättyvä.Huh,Huh kun vuodet menee aina vaan nopeammin. Pitää nauttia joka hetkestä,kun ei tiedä miten pitkään...elinpäiviä.(Onko paljon vai vähän).........................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:28

minä olen jo ajat sitten lakannut vanhenemasta:)