Kannattaako netistä varata lentokenttäkuljetus hotellille? Kävi niin että olen loman ajan pyörätuolissa/keppejen varassa....

Miten hyvin Prahassa pystyy liikkumaan pyörätuolilla?

Lisätty: 06.04.2009 - 10:27

Ei ole hotellin lentokenttäkuljetusta. Tosi harmi juttu, minulta leikattiin viime viikolla jalka ja kuuteen viikkoon ei saa varata jalalle :(

Avainsanat: taksi lentokenttä pyörätuoli praha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 09:48

Jos lennät Finnairilla, olethan ottanut yhteyttä ja kerrot pyörätuolista ja liikuntarajoitteisuudestasi,
tai sitten siihen lentoyhtiöön millä lennät. Saat apua kentillä molemmissa päissä ja koneeseen siirtymisessä ja poistuessa.

" Prahassa ainakin keskustan alueella on pyörätuolilla liikkuvien ja liikuntarajoitteisten asiat hoidettu paremmin kuin Suomessa. " = lainaus keskustelupalstalta pyörätuolilla liikkuvan kirjoittama

Taksit Prahan kentällä:
www.lentoasema-praha.cz/start.shtml

Prahasta liikuntarajoitteisille yleensä:
www.prague.net/prague-disabl...d-mobility
www.prague.net/sights-by-wheelchair
www.abcprague.com/2006/06/29...heelchairs

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 09:32

No keskustassa kyllä pääsee pyörötuolillakin, mutta kaupunki on aika mäkinen ja melko monessa paikassa mukulakivetystäkin, eli hankaliakin paikkoja löytyy. (ratikoihin et ainakaan pääse)

Mulla on sellainen mielikuva että lentokentältäkin se kuljetus järjestyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 09:55

Lisään noiden edellisten hyvien vinkkien lisäksi tämän, että yleensä kentällä on riittävästi takseja kuljetuksia varten. Oletko tietoinen onko sillä hotellilla omaa kuljetuspalvelua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:04

Ilmoitat vain,että tarvitset avustajaa pyörätuolisi kanssa - se järjestyy.Praha on kuitenkin eri juttu,mutta toivottavasti pystyt käyttämään sauvoja kulkiessasi.Todella harmi sun juttus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:28

olipas sinulla todella huono tuuri, kun just ennen matkaa jouduit rullatuoliin..toivottavasti saat siellä apua ja pääset ihan sinne minne olit jo suunnitelletkin....pikaista parenemista..!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:30

Kuljetus järjestyy kentälläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:35

Voi,harmi!Kaipa se kuljetus järjestyy kentältä hotellille,jos ilmotat etukäteen asiasta.Pikaisiin paranemisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:44

Kuljetus varmaan järjestyy, mutta oletko ottanut selvää hotellista pääseekö siellä liikkumaan pyörätuolilla? Kannattaa ainakin kysyä ja samalla voit kysyä noutavatko he sinut kentältä?