jos minulla on ravnitolaa miten tekisin tehtävälistan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 09:54

Ravintolan eri osastoille tehtävälistat,
keittiö, sali, eteistilat, terassi.

henkilöstöryhmille:
kokit, keittöapulaiset, kalla, vahtimestari, sihteeri, tarjoiluhenkilökunta,
ravintolapäälliköt, kuka nyt työskenteleekin ravintolassasi.

Kaikille tehtävänkuvaus/tehtävälista, toimet ennen avaamista ja sulkemisen jälkeen .
Ja avoinnaoloaikana.

Riippuu vähän ravintolasi koosta ja henkilöstömäärästä, miten tarkkaan ja laajasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 10:21

Poikani on ravintoloitsija ja hyvät etukäteissuunnitelmat ovat kaiken a ja o.Suunnitelmissa ja tehtävän jaossa on myös pysyttävä.Kaikilla työntekijöillä täytyy ola voimassa oleva hygieniapassi.Myös ravintolan puhtauteen on kiinnitettävä todella paljon huomiota.Terveystarkasta saattaa tulla koska tahansa.Onnea yrityksellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:23

Laadi kaikille työntekijöille vastuualueet.
Omavalvontasuunnitelma, sekä kuka vastaa myös siitä.

Suunnitelma on oltava myös jossain muodossa, miten perussuunnitelmaa voi muuttaa asiakasmäärän kasvaessa tai pudotessa.