Tarttisin uuden fillarin; mihin merkkiin luottaisit; hintataso 400-600e?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 00:11

Kysy Suomen Polkupyörätukusta hintoja.

www.suomenpolkupyoratukku.fi/

Itse olen ostanut kaksi Montanaa kaksi vuotta sitten hintaan 200 €/kpl.
Nyt tarjous: Montana Focus 26", 21 vaihteinen 199 €.
Tyytyväinen olen pyöriin ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 00:16

Ed.vinkki + NISHIKI,mun valinta parin vuoden takaa.

Lisätty: 06.04.2009 - 16:18

www.nishiki.com/
Mun fillari on Hybrid422 teräksenhohtoinen sininen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 01:36

Niitä löytyy kalliimpia ja halvempia tuolta polkupyöratukusta tai sit ihan mistä tahansa urheiluliikkeestä/pyöräliikkeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 06:51

tunturi oli ainakin ennen vanhaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 07:29

sarda

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 07:59

Itselläni on ollut Crescent
ja taas olen ostanut Cresentin.
Hyvä , kestävä, laadukas merkki!

crescent.fi/
crescent.fi/polkupyorat/sinu...le-sopivin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 08:09

tunturilla olen polkenut koko ikäni, joten tuntsa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 08:23

Mullla on käytössä niin vanha DBS etten enää muista koska ostettu, hyvin on kestänyt ja pelaa kuin rasvattu (kunhan muistaa rasvata) 2 000 km/v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 09:10

BIANCHI on ainakin yksi laatumerkki.
Selvitä ensin mikä malli (kaupunki/ maasto/ hybridi jne...)
Itse en ostaisi polkupyörätukusta ainakaan niitä halpamerkkejä (Sarda).
Tunturin laatu on myös heikentynyt kun sitä ei enää valmisteta suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2009 - 09:28

Hinta perustuu siihen millaisen ja mihin tarkoitukseen tarvitset fillarisi. Kotimaisuuttahan sitä käsketään suosimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:24

www.suomenpolkupyoratukku.fi
Itse ostaisin Tunturin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:30

Nishiki ja Crescent. Polkupyörätukusta saa kyllä edullisia pyöriä: paljon mainostavat Inseraa, koska se voitti aikanaan Tekniikan Maailman halpafillaritestin (jossa muut fillarit olivat Sotkasta ja Biltemasta jne.). Kyllä Nopsa, Scott, Helkama ja Tunturikin käyvät, jos ei kovaa käyttöä ole.
Kaupunkikäyttöönkin mielestäni tulee hommata maastopyörä, koska niin surkeassa kunnossa pyörätiet, korokkeet jne. ovat. Tavalliset city-pyörät ajaa ahkera käyttäjä loppuun kahdessa vuodessa. Tosin niihin saa usein kappavaihteet, jos ei ketjujen ja rattaiden kanssa räpeltäminen innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:28

Meillä tunturi,ja helkama,hyviä pyöriä molemmat.olleet jo 15vuotta,tunturi varastettiin kerran ,ja palautettiin viikon päästä ,eikä ollut rikottu mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 14:33

Jopottaako

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:11

Joo helkama on hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:35

Hylkäsin juuri 30-vuotiaan 5-vaihteisen Crescentini (liian "urheilullinen" ajoasento ja vain käsijarru);
Tilalle huusi itsensä koeajossa "miehekäs" Helkama Jääkäri 3v. Suosittelen tosiaan oikeaa pyöräliikettä; itsekin sain koeajaa neljä tarjokasta ja voittajaan laadukkaan käyttöönottohuollon (ja onhan jatkohuoltokin paikkaseudun erikoisliikkeessä plussaa).
Cressusta sai vielä vaihdossa korviketta, tosin vain hikiset 69,00 e, vaikka satasta pyysin;(

Lisätty: 06.04.2009 - 23:38

Vaihtopyörällä hintakin asettui tuohon haarukkasi ylärajaan, 600 euroon. Kysyn pian (taas?) kypärästäsi erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:34

vanha retki DBS palvelee edelleen, aikoinaan hinta oli tarjouksessa 999 mk, kaikki arvonmuutokset huomioiden lienee jossain tuossa sinun hintahaarukassasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:57

Kokonaan kotimaista et enää saa mutta Tunturi lupaa rungolle 30 vuoden takuun. kuningaskuluttaja.yle.fi/node/465

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 09:29

Cresentin kannalla olen itsekin, sillä poljen ja hyvin on pelannut, kevyt ja hyvä pyörä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 11:49

Tunturi tietenkin